...end hvad jeg har haft siden jeg startede på job på skolen/sfo.
Indenfor den sidste uge har jeg feks. fået bestilt tid hos lægen til begge unger til 2 og 5(4?) års undersøgelse, bestilt tid hos tandlægen, været ved lægen pga ondt i en arm-siden juni, og så har jeg fået styr på en masse løse ender...
Jeg synes simpelthen det er utroligt et job kan suge AL energi ud af én, således man ikke engang har overskud til at få bestilt tid hos en tandlæge, for at få lavet et par huller, man HAR fået konstateret ER der??????
Èn ting er sikkert: jeg har lært at jeg aldrig i livet ever igen, vil have et job som er SÅ "udfordrende" at ens unger ikke kommer til de fornødne undersøgelser+vacciner, samt at man ikke engang kan overskue at få arrangeret fødsesldag for Mille + børnehave herhjemme.
Måske det er meget normalt at være så udkokset, men for fanden, hvad gør I andre som har "normale" arbejdstider, altså hvor I hver dag får fri kl. 15-16 stykker?
Jeg har virkelig savnet mine hele fridage (aften/døgnvagter), for i mine hele fridage får jeg virkelig styr på de løse ender.
Mette - nu med pladder i mund
Anmeld