Skifte mands sæd ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

10 mio oprenset er rigtig fint til ivf/icsi, har de undersøgt sædcellernes morfologi? 
Når man laver ICSI udvælger man den ‘bedste’ sædcelle, men selvfølgelig er det ikke muligt at vurdere den på DNA niveau. Ved almindelig IVF har man ikke kontrol over hvilken sædcelle der befrugter ægget, men som udgangspunkt er det de gode celler der er i stand til at befrugte. 
Men når æggene bliver befrugtet, og det er selve delingen og udviklingen efter befrugtningen der går i stå/ikke udvikler sig som ønsket kunne det godt tyde på at jeres bedste mulighed er donoræg. 
Har laboratoriet fortalt jer hvor i udviklingen æggene er gået galt? 

Hilsen en der arbejder i et fertilitets laboratorie

Dejligt at høre fra en der har noget faglighed bag �� 

vi fik icsi i første forsøg og der gik alle æg i stå og fragmenterede.

næste forsøg lavede de ivf og ud af 15 æg blev 14 fint befrugtet men enden går æggene i stå eller også fragmentere de. Dog nåede 3 til blasto stadie 1 der var 1BB . 1 3BB og 1 4BA og som du sikkert ved kunne de kun fryse den der var 4BA. Og den er blevet lagt tilbage uden succé.  

så der er helt sikkert noget der driller i æggene. 
men da min mand har 2 børn i forvejen ved vi jo at han godt kan lave børn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2021

Altea

Hvorfor har de ikke lagt de andre ikke fryseegnede op på dag 5 så?

Altså det er jo en opvejning af tid, ønske om biologiske børn osv der er med til en beslutning. Men med 3 æg i blastostadie på dag 5, forstår jeg slet ikke de taler donoræg så hurtigt. Er det i det offentlige?

Jeg har mødt en del i mine år i behandling, der ikke har fået noget resultat i det offentlige, men efterfølgende flere børn i privat regi. Og ofte fordi det private nogle gange er i mere alternative løsningsforslag, på mange fronter. Så er højeste ønske biologiske børn, så ville jeg prøve en privat klinik af inden jeg tog dén beslutning. Men der er jo mange overvejelser i det hele ��

Anmeld Citér

7. maj 2021

Anonym trådstarter

Altea skriver:

Hvorfor har de ikke lagt de andre ikke fryseegnede op på dag 5 så?

Altså det er jo en opvejning af tid, ønske om biologiske børn osv der er med til en beslutning. Men med 3 æg i blastostadie på dag 5, forstår jeg slet ikke de taler donoræg så hurtigt. Er det i det offentlige?

Jeg har mødt en del i mine år i behandling, der ikke har fået noget resultat i det offentlige, men efterfølgende flere børn i privat regi. Og ofte fordi det private nogle gange er i mere alternative løsningsforslag, på mange fronter. Så er højeste ønske biologiske børn, så ville jeg prøve en privat klinik af inden jeg tog dén beslutning. Men der er jo mange overvejelser i det hele ��

De kunne ikke lægge æg tilbage grundet risiko for overstimulering derfor kunne kun fryse det ene æg  

vi er allerede på privatklinik da vi har valgt selv at betale grundet ventetiden i det offenlige. 
Så vi har stadig 3 forsøg i det offenlige. 

jamen selvfølgelig vil vi helst med egne æg. Men hvis vi får at vide at chancerne er små så vil vi hellere hoppe direkte til doner end at spilde mere tid på mine egne. Da det i forvejen har været en lang kamp psykisk at nå hertil og nu vil vi bare gerne have et barn sammen  så betyder genetikken ikke så meget

Anmeld Citér

7. maj 2021

Altea

Og det er dejligt I har det sådan med genetikken - for dét er da bestemt dét mange kæmper imod. Jeg tager totalt hatten af!

Nogle har jo også mere succes med at ligge retur på dag to - man spekulerer nogle steder i, at æggene udvikles bedre indenfor end udenfor, men det er jo svært at gætte på om det er tilfældigt.

Jeg har selv fået langt over 100 æg ud for at opnå to børn, så jeg er helt klar over ønskets omfang. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.