Lige en opfølgning herfra - også hvis nogle skulle falde over tråden i fremtiden.
Vi valgte at dele pigerne op, så de fik nyheden, mens de var alene med os, og mens vi lavede noget hyggeligt sammen. Egentlig mest på grund af logistikken, fordi det nærmest var umuligt at finde et tidspunkt, hvor begge piger havde tid til lige at sætte sig ned med os, men også fordi vi tænkte, at der så ville være plads til hver deres reaktion, uden at de skulle tage hensyn til/blive påvirket af deres søster.
Den mindste fik det at vide, mens vi spiste hendes livret (McDonalds
), og den store fik det at vide under en gåtur på havnen med en is.
Vores bekymringer blev gjort til skamme, for begge piger reagerede helt enormt positivt! Jeg havde forberedt den helt store tale om, at de ikke ville få mindre kærlighed fra os, men tvætimod lige så meget hvis ikke mere - også fra deres nye søskende - men det var ikke nødvendigt, for deres reaktion lagde ikke op til det, og jeg har efterfølgende bare nævnt det for dem begge, da det lige passede i samtalen.
Om der kommer en reaktion senere, eller når deres nye søskende kommer til verden, vil tiden vise, men indtil videre tegner det godt, og det havde jeg lige lyst til at fortælle til jer, der var så søde at svare, og til dem, der måske har samme bekymring, som vi havde 
Anmeld
Citér