Anonym skriver:
Altså hvor du har været en rigtig k*lling, og været uretfærdig, men ikke kunne styre det pga hormoner og graviditet.
Jeg spørger, fordi jeg er gravid med min 4. og ALDRIG har reageret som nu.
Manden har godt nok gjort nogle dumme ting hist og her, men jeg har simpelthen "smidt ham ud" allerede et par gange her under graviditeten (er 6 måneder henne). Vi får hurtigt løst det, men kan bare slet ikke kende den side af mig selv. Har det fint psykisk , fuldstændig, men døjer med mange smerter (intet nyt i det sammenlignet med de andre graviditeter). Jeg ved slet ikke, hvad der går af mig, at jeg bliver SÅ sur, når jeg bliver sur/vi bliver uvenner ', over, at han måske ikke lige vil snakke uvenskabet ud så vi kan blive gode venner. Han vil hellere stege lidt længere, og det tricker mig åbenbart denne her gang til at sige, jamen hvorfor skal vi så gå og mugge under samme tag.
Det er heldigvis kun midlertidigt, og vi klarer den, og manden siger også, at jeg har frikort i graviditeten (sagt i sjov), men han kan sagtens skeldne.
Nu er jeg bare nødt til at høre, hvor dumme ting I andre har gjort? For jeg er SÅ ked af mine handlinger og ord i de situationer, og det får jeg også fortalt ham og undskyldt.. 
jeg har skældt vores ældste ud fordi han gik "den forkerte vej" da han skulle ud og tage jakke på...
var kun min 2.graviditet...
vores lejlighed er at man kan gå igennem køkken til stue og videre ud i gangen og ud i køkkenet.. fremfor at gå fra køkken til gang gik han igennem stuen...
lige den morgen var en dum morgen hvor jeg bare ikke mentalt kunne overskue noget som helst...
jeg har også haft dage hvor jeg bare har holdt mig beskæftiget med ting i køkkenet fordi jeg bare følte mig agressiv og sur fra jeg vågnede uden nogen påvirkning...
jeg har ikke en gang haft specielt ondt i graviditeterne...
kram herfra for det hammermodbydeligt når man oplever sig selv på den måde uden at føle man kan styre det...