For / imod børn med til scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2021

123321

Profilbillede for 123321

Jeg kan godt forstå du synes det vil være sjovt ���� Og da også helt sikkert på han vil kunne forstå det, men jeg vil nok til den private scanning lige lade mand og barn vente udenfor til at starte med - bare lige for at sikre alt er vel også bagefter få ham ind. Det vil være en stor oplevelse! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2021

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Vestjyden skriver:

Vi har også vist ham et billede fra nf scanningen, men han var ret nysgerrig på, hvordan man kunne se baby, og ikke helt forstå det da vi prøvede at forklare ham hvordan det foregik... så tror måske også det er den del af det, som en del af mig gerne vil vise ham hvordan foregår

Kan du ikke finde en video på nettet hvor han kan se det? 
men jeg tænker som din mand at der unødvendigt og han alligevel er for lille til reelt at forstå det - også selvom han ser det.

Anmeld Citér

1. maj 2021

ErDetSnartNU

Vi købte en kønsscanning, hvor min søn på 5 fik afsløret nyheden om, at jeg er gravid. Det var en stor oplevelse for os alle, og alle 550 kr værd

Mageløs i Odense tillader både voksen pårørende og et barn med til scanningen =)

Anmeld Citér

1. maj 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg tænker han er for lille, og vil ikke forstå det alligevel, men du evt vise ham scanningsbilledet

Anmeld Citér

1. maj 2021

AnoMor

Synes ikk det betyder noget som helst om han forstår det eller ej. Det er jo ikk noget der vil traumatisere ham eller noget hvis han ikke gør. Så jeg ville da bare tage ham med

Anmeld Citér

1. maj 2021

1mere

Mine børn skal ikke med til scanning da de ikke ved noget om graviditeten før uge 20.

Herhjemme får de lov at se scannings billede og fortæller at lægen har et specielt kamera der kan tage billeder af det der er inde i maven altså kan se igennem maven.

Men først ved md scanning når vi ved alt er ok

Anmeld Citér

1. maj 2021

Marts17

Vi havde vores pige på 3,5 med til kønsscanning på en privat klinik - hun forstod det godt og havde en rigtig fin oplevelse. Hun kan kan faktisk huske det her 1 år senere og fortæller jævnligt om den store sorte ballon, som vi fik med hjem med blåt glimmer indeni fordi det var en lillebror  jeg følte ligesom dig, at jeg gerne ville vise hende det og ville ikke have storesøster med til dem på sygehuset 

Anmeld Citér

1. maj 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Nej. Det ville jeg ikke personligt have lyst til.

Men scanninger er for mit vedkommende heller ikke “for sjov” - men et sted hvor man risikerer mere alvorlige oplevelser som ikke hører sig et barn til...

Anmeld Citér

2. maj 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi havde vores store på 3,5 med til kønsscanning. Da vi fik at vide at det var en lillebror virkede han pænt ligeglad. Tror slet ikke han kunne forholde sig til det hele. Hvis der bliver en 3. gang tror jeg bare vi tager billeder med hjem og viser og forklarer. Så er der også ro i lokalet uden man skal underholde et lille barn. Og hvis det utænkelige skulle ske at man fik en dårlig nyhed, skal man heller ikke tage hensyn til barnet

Anmeld Citér

2. maj 2021

Dorthe1986

Da jeg ventede min den mindste, tog vi ingen af vores andre børn med og de var på det tidspunkt 5 og 8. I stedet optog min mand en video af skærmen, som vi kunne vise dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.