Bivirkninger ved hormonspiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. april

Anonym trådstarter

Jeg fik for lidt over en uge siden sat en hormon spiral op. Det gik fint og var helt uproblematisk og smertefrit. Men her de sidste dage har jeg haft det virkelig underligt og tænker og det måske er bivirkninger af hormon spiralen? Jeg har kvalme og er oppustet, jeg har humørsvingninger (nærmest som pms), jeg har fået bumser (har jeg ellers aldrig!!), jeg sover utroligt uroligt og har mange opvågninger, og jeg har hovedpine! Er det den dumme spiral? Jeg håber dælme ikke det bliver ved, for jeg er altså ikke til specielt sjov at være sammen med lige nu...

Nogen der har prøvet noget lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april

Elle4

Profilbillede for Elle4

Jeg fik minipiller, for at finde ud af hvordan jeg ville reagere på det, inden hormon spiral (indeholder det samme)

jeg fik voldsom mange bumser (så mange at man mand sagde at han synes jeg skulle stoppe) og humøret var helt crazy.

humøret var årsag til jeg droppede p piller og havde håber at minipiller kunne gøre tricket.

jeg har måtte droppe al med hormon ��‍♀️ Jeg har fint kunne tåle det tidligere, men efter 2. Graviditet, så var det løb kørt.

Held og Lykke, håber su hurtigt er igennem det ��

Anmeld Citér

30. april

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Anonym skriver:

Jeg fik for lidt over en uge siden sat en hormon spiral op. Det gik fint og var helt uproblematisk og smertefrit. Men her de sidste dage har jeg haft det virkelig underligt og tænker og det måske er bivirkninger af hormon spiralen? Jeg har kvalme og er oppustet, jeg har humørsvingninger (nærmest som pms), jeg har fået bumser (har jeg ellers aldrig!!), jeg sover utroligt uroligt og har mange opvågninger, og jeg har hovedpine! Er det den dumme spiral? Jeg håber dælme ikke det bliver ved, for jeg er altså ikke til specielt sjov at være sammen med lige nu...

Jet fik selv sat hormon spiral for 2 uger siden og har ikk haft nogen symptomer udover menstruationssmerter i forgårs hvor jeg også fik pletblødninger som jeg regner som der hvor min menstruation skulle være kommet. 

men har en veninde der også har jam hormonspiral og hun døjede også af rigtig meget acne som gik væk da den blev taget ud. 
læser man indlægssedlen så står der også at det er normale bivirkninger.

så ja. Det kan meget vel være den. Men ville ikke få den fjernet endnu. Kroppen skal jo have lov at vænne sig til den og det tager lidt mere end et par uger

Anmeld Citér

30. april

Babilooo

Anonym skriver:

Jep.. jeg fik humøret tilbage efter en dag uden spiral. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.