Fuldstændig forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2021

Charl90

Anonym skriver:

Har bare læst så meget om biokemisk graviditet når man tester lidt før man egentlig skulle have mens. Og med pcos smidt i hovedet troede jeg egentlig ikke det bare lige sådan kunne lade sig gøre.  

vedlagt test fra i går morges. 

Tillykke din test er tydeligt positiv Man kan ikke teste falsk positiv men kan godt teste falsk negativ. Har hørt flere sige at lægens test er dårlige.

Det er heller ingen grund til at blive testet hos lægen. Jeg ville teste hver 2. eller 3. dag for at se stregen udvikle sig over et par gange�� Der er ingen tvivl om at du er gravid med den test

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Har bare læst så meget om biokemisk graviditet når man tester lidt før man egentlig skulle have mens. Og med pcos smidt i hovedet troede jeg egentlig ikke det bare lige sådan kunne lade sig gøre.  

vedlagt test fra i går morges. 

Den er 100% positiv stort tillykke

Anmeld Citér

30. april 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Tillykke din test er tydeligt positiv Man kan ikke teste falsk positiv men kan godt teste falsk negativ. Har hørt flere sige at lægens test er dårlige.

Det er heller ingen grund til at blive testet hos lægen. Jeg ville teste hver 2. eller 3. dag for at se stregen udvikle sig over et par gange�� Der er ingen tvivl om at du er gravid med den test

Tak  jeg håber det fortsætter

Anmeld Citér

1. maj 2021

Jixy

Profilbillede for Jixy
Anonym skriver:

Nej det er virkelig mærkeligt og meget forvirrende.  Men ja, jeg håber også

Jeg tænker, at de negative test nogle får hos lægen skyldes, at de er taget før menstruation skulle være kommet og hvis man så har tisset tæt på testen skulle tages, så har den ikke kunnet vise positivt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.