Fuldstændig forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.857 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2021

Anonym trådstarter

Hej. 
Jeg er SÅ forvirret og håber nogen måske har prøvet noget ligne. 

Jeg testede positiv æggelæsningstest for ca. 14 dage siden. Og i mandags (26/5) testede jeg så svagt positiv hjemme. Jeg kom til lægen hvor jeg skulle tage en test til og den var bragende negativ. Min mens. Skulle gerne komme i dag onsdag eller seneste inden ugen er omme hvis det skal passe med æggeløsningen for 14 dage siden. Jeg er fortsat positiv når jeg tester hjemme så er snot forvirret over lægens test og ved slet ikke hvad jeg så kan regne med ? det skal lige siges at jeg har haft frygtelig uregelmæssig mens. Det sidste 1,5 år siden jeg stoppede på p piller og fået konstateret mild grad af pcos. Så jeg håber og krydser selvfølglig fingre for at æggeløsningstesten passer.

håber nogen kan gøre mig lidt klogere 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2021

Emiliaa92

Har ikke selv prøvet det, men har hørt at mange tester negativt hos lægen men positivt hjemme og hvor der altså ER en graviditet..

Slå koldt vand i blodet og fortæl evt lægen din situation og om der ikke kan tages en blodprøve

Anmeld Citér

28. april 2021

Emiliaa92

Emiliaa92 skriver:

Har ikke selv prøvet det, men har hørt at mange tester negativt hos lægen men positivt hjemme og hvor der altså ER en graviditet..

Slå koldt vand i blodet og fortæl evt lægen din situation og om der ikke kan tages en blodprøve

Ahh, nu læser jeg, at det er en ægløsningstest 

Anmeld Citér

28. april 2021

Anonym trådstarter

Emiliaa92 skriver:

Ahh, nu læser jeg, at det er en ægløsningstest 

Startede med en æggeløsningstest så vi ligesom vidste hvornår det ca. var. Og nu ca. 14 dage efter tester jeg så positiv på en graviditetstedt og så negativ ved lægen i mandags.

Anmeld Citér

28. april 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Det er meget normalt, når man kun kan teste svagt positiv derhjemme.. Så skal der jo ikke meget til, før du får en negativ test.. 

Så stol du skam bare på dine tests derhjemme.. Der er absolut ingen grund til at få det bekræftet hos lægen, da de bruger samme tests som vi andre 

Anmeld Citér

28. april 2021

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Det er meget normalt, når man kun kan teste svagt positiv derhjemme.. Så skal der jo ikke meget til, før du får en negativ test.. 

Så stol du skam bare på dine tests derhjemme.. Der er absolut ingen grund til at få det bekræftet hos lægen, da de bruger samme tests som vi andre 

Har bare læst så meget om biokemisk graviditet når man tester lidt før man egentlig skulle have mens. Og med pcos smidt i hovedet troede jeg egentlig ikke det bare lige sådan kunne lade sig gøre.  

vedlagt test fra i går morges. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. april 2021

Emiliaa92

Anonym skriver:

Har bare læst så meget om biokemisk graviditet når man tester lidt før man egentlig skulle have mens. Og med pcos smidt i hovedet troede jeg egentlig ikke det bare lige sådan kunne lade sig gøre.  

Ej, det er en flot test! Ved ikke hvad der er med lægens test, nu når den oftes er negativ hos dem, men positiv hjemme

Men din ville jeg stole på, krydser fingre for at det udvikler sig

Anmeld Citér

28. april 2021

Anonym trådstarter

Emiliaa92 skriver:

Ej, det er en flot test! Ved ikke hvad der er med lægens test, nu når den oftes er negativ hos dem, men positiv hjemme

Men din ville jeg stole på, krydser fingre for at det udvikler sig

Nej det er virkelig mærkeligt og meget forvirrende.  Men ja, jeg håber også

Anmeld Citér

28. april 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Du mener biokemisk abort .. Alle graviditeter er biokemisk graviditet indtil uge 6.. Men altså der er jo aldrig nogen garanti for, om en baby bliver siddende/er levedygtig.. Og en læges test kan absolut intet gøre ved det/fortælle om en graviditet er levedygtig

Anmeld Citér

28. april 2021

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Du mener biokemisk abort .. Alle graviditeter er biokemisk graviditet indtil uge 6.. Men altså der er jo aldrig nogen garanti for, om en baby bliver siddende/er levedygtig.. Og en læges test kan absolut intet gøre ved det/fortælle om en graviditet er levedygtig

ja  det undrede mig bare meget at deres var negativ og ikke engang en antydning af nogen streg når min egen er. Det er noget af en jungle. Haha

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.