Hcg ikke fordoblet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2021

JC2019

Anonym skriver:

Hmm underligt, for det var jordmoren som bad mig få det gjort

Først og fremmest håber jeg på gode nyheder til dig ved næste scanning!

Du skriver, at jordemoderen havde mistanke om en mola - kan det have været begrundelsen for blodprøverne, og altså ikke en egentlig måling af, om hcg fordobles over 2 døgn? Her er jeg nemlig enig med de andre - det giver ikke umiddelbart så god mening på nuværende tidspunkt.

Ved en mola stikker hcg-niveauet jo ofte helt anderledes af, end ved en almindelig graviditet, så måske det er det, hun har villet tjekke?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2021

Anonym trådstarter

JC2019 skriver:

Først og fremmest håber jeg på gode nyheder til dig ved næste scanning!

Du skriver, at jordemoderen havde mistanke om en mola - kan det have været begrundelsen for blodprøverne, og altså ikke en egentlig måling af, om hcg fordobles over 2 døgn? Her er jeg nemlig enig med de andre - det giver ikke umiddelbart så god mening på nuværende tidspunkt.

Ved en mola stikker hcg-niveauet jo ofte helt anderledes af, end ved en almindelig graviditet, så måske det er det, hun har villet tjekke?

Ja det kunne faktisk godt være det hun var nysgerrig på! 

Ud fra blodprøven mistænker jeg ikke længere dette. Heldigvis!

Uhhh der er lang tid til mandag!

Anmeld Citér

29. april 2021

Anonym trådstarter

BG17 skriver:

Det er godt de holder øje med dig. Jeg håber, det hele går godt på mandag. Det er hårdt at gå med bekymringerne, så husk at vær god ved dig selv

Du må lige komme med en opdatering, når du er blevet scannet igen. 

Jeg har den sødeste kæreste og en betænksom lille datter som tager sig godt af mig, og som forsøger deres bedste på at få drejet mine tanker anden steds hen

Jeg kommer med en opdatering efter scanningen

Anmeld Citér

3. maj 2021

Anonym trådstarter

Desværre var der dårligt nyt i dag

Det var gået i stå, og nu skal jeg have ringet til lægen om det videre forløb. Jeg er så nervøs over hvis jeg skal have en udskrabning, samtidig gør det mig også bange hvis jeg skal tage piller, om det gør ondt ?

Anmeld Citér

3. maj 2021

123321

Profilbillede for 123321

Mange tanker til dig ❤️��

Det er ikke sjovt. Jeg oplevede desværre det samme for nogle måneder siden og vil bare lige sige at jeg læste meget om både fordele og ulemper ved det ene og det andet scenarie. Jeg besluttede mig for piller, og var fuldstændig smertedækket, og havde et meget roligt forløb ift. det. 

Anmeld Citér

3. maj 2021

BG17

Profilbillede for BG17
Anonym skriver:

Desværre var der dårligt nyt i dag

Det var gået i stå, og nu skal jeg have ringet til lægen om det videre forløb. Jeg er så nervøs over hvis jeg skal have en udskrabning, samtidig gør det mig også bange hvis jeg skal tage piller, om det gør ondt ?

Det gør mig ondt at læse. Det er en hård besked at få. Jeg har oplevet to MA, hvor jeg fik udskrab begge gange. De gik godt og jeg har ingen komplikationer oplevet efterfølgende. Jeg håber dig og lægen finder frem til den rette løsning for dig. 

Og jeg håber, du snart er ovenpå igen og med en sund og blivende graviditet. En masse gode tanker til dig

Anmeld Citér

4. maj 2021

Anonym trådstarter

BG17 skriver:

Det gør mig ondt at læse. Det er en hård besked at få. Jeg har oplevet to MA, hvor jeg fik udskrab begge gange. De gik godt og jeg har ingen komplikationer oplevet efterfølgende. Jeg håber dig og lægen finder frem til den rette løsning for dig. 

Og jeg håber, du snart er ovenpå igen og med en sund og blivende graviditet. En masse gode tanker til dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.