Hej.
Min mand og jeg har 2 børn, der nu er 10 og 11 år, der er 14 mdr. og 14 dage imellem dem.
Nr. 2 var bestemt heller ikke planlagt, men min mand var sådan "det skal vi nok klare" så vi valgte at beholde.
Det skal ingen hemmelighed være at det har været superhårdt med sådanne to små størrelser, især fordi jeg måske ikke helt fik så meget hjælp fra manden min, som jeg havde håbet på. Så det synes jeg bestemt er noget man også lige skal have med i samtalen.
Noget jeg vil ønske jeg måske havde gjort, var at bruge vikler til at have baby i, jeg har en forestilling om at det havde hjulpet meget i hverdagen.
Det er en af hver vi har og pigen er den ældste og det til trods har de haft uendelig meget glæde af hinanden og har det stadig, selvom det begynder at komme lidt tween over tøsebarnet 
Når jeg tænker tilbage på årene med helt små børn, må jeg indrømme at jeg har svært ved at huske den stores opvækst og det er ikke fordi at jeg føler hun er blevet skubbet til side og vi har heller ikke oplevet at hun selv har følt det, men det er som om der mangler noget, men så er det godt vi har billeder og små film med dem begge 
Jeg klappede kraftigt i hænderne da de begge var blefri, men tænk lige over hvor hurtigt jeg kom over det i forhold til dem der får den næste, når den første er blevet blefri
og måske den næste derefter.
De fulgtes ad i dagpleje og i børnehave og nu i skolen (på hver sit klassetrin selvfølgelig).
Da de var små købte vi en tvillingeklapvogn til ture og den var guld værd når vi skulle rundt.
Du er velkommen til at skrive, hvis du har nogen spørgsmål