Hvad er din yndlingskage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.499 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2021

Anonym trådstarter

Jeg skal holde min kærestes fødselsdag ude i naturen, og tænker at tage kage med til efter maden. Derfor skal den måske heller ikke være 10-lags og svær at have med rundt

Hans egen yndlingskage er møgsvær at lave, så tænker at finde på noget andet spændende og lækkert. 

Vi bliver 10 personer.

Hvilke kager ELSKER I bare? Det skal være noget, man selv kan bage (man kan selvfølgelig bage det meste, men forstå mig ret )

Vedlæg gerne yndlingsopskriften, hvis den er helt særlig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg skal holde min kærestes fødselsdag ude i naturen, og tænker at tage kage med til efter maden. Derfor skal den måske heller ikke være 10-lags og svær at have med rundt

Hans egen yndlingskage er møgsvær at lave, så tænker at finde på noget andet spændende og lækkert. 

Vi bliver 10 personer.

Hvilke kager ELSKER I bare? Det skal være noget, man selv kan bage (man kan selvfølgelig bage det meste, men forstå mig ret )

Har du mulighed for at holde den køligt? 

Eller skal det være en kage der skal kunne klare temperaturen? 

Anmeld Citér

23. april 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du mulighed for at holde den køligt? 

Eller skal det være en kage der skal kunne klare temperaturen? 

Hvis is er en del af kagen, så kan jeg desværre ikke. Men jeg har masser af køleelementer, så kølig kan den godt blive holdt

Anmeld Citér

23. april 2021

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg elsker drømmekage  

Anmeld Citér

23. april 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hvis is er en del af kagen, så kan jeg desværre ikke. Men jeg har masser af køleelementer, så kølig kan den godt blive holdt

Min familie elsker den her og min datter har ønsket den til hendes fødselsdag. 

Det er en banoffie pie. Den er lidt sløret i billedet, håber du kan se den, ellers skriv, hvis du finder på at give dig i kast med den. Jeg synes ikke den er besværlig, jeg laver den på mit arbejde(fødevarebranchen) og den er altid et hit. 

Man kan fint pynte den med lidt spiselige blomster, skovsyre eller lignende. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. april 2021

Pb18

Jeg elsker gateux Marcel og brødrene price har en god opskrift, mener at det er på DR's hjemmeside

Anmeld Citér

23. april 2021

1518

Vores favorit skærekage er banankage med smørcreme (enten nutella, hvid chokolade eller dulce de leche)

Banoffie pie er også lækker: bund af digestive kiks og smeltet smør, et lag af dulce de leche, et lag bananer og toppet med flødeskum. Pyntet med revet mørk chokolade.

Anmeld Citér

23. april 2021

Anonym

Pb18 skriver:

Jeg elsker gateux Marcel og brødrene price har en god opskrift, mener at det er på DR's hjemmeside

Ej det er også en god kage og den har faktisk rigtig godt af at komme i fryseren, så den kan fint laves i forvejen. 

Anmeld Citér

23. april 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Vi bliver 10 personer.

Er det som overraskelse siden du ikke spørg ham hvilke andre kager han kan li?

Men en lækker chokolade kage, drømmekage, cheesecake.. 

Anmeld Citér

23. april 2021

Anonym trådstarter

Er det som overraskelse siden du ikke spørg ham hvilke andre kager han kan li?

Men en lækker chokolade kage, drømmekage, cheesecake.. 

Det er nemlig en overraskelse!   Og ville gerne tænke lidt ud af boksen i forhold til, hvad jeg kender til og plejer at lave

Chokoladekage siger ham ikke noget, heller ikke drømmekage. Cheesecake, jov, men det gik galt sidst jeg lavede den, så det er udelukket

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.