Undertøj til 2 årige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april

Tinstin

Profilbillede for Tinstin
Mor til to små

Hejsa.

Et par boxershorts og så undertrøjen ned i - det holder næsten lige så fint som en bodystocking.

Jeg er glad for Bilkas VRS, fordi det er billigt og neutralt hvidt.
Der er vist undertøj i str 92, men jeg vil dog næsten tro at størrelsen 98/104 kan passer til en, der bruger str 92 - i hvert fald i boxershorts, fordi der jo netop skal være en ble under. Så kan man altid købe undertrøjen i str. 92.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april

Anonym

Vi har været glade for Kvickly og H&Ms undertøj. Jeg synes Bilkas er for kort, så de skiller på midten, og de bliver vasket skæve efter få vaske.

H&Ms lyserøde tøj mister farven efter få vaske, men ellers har jeg været fint tilfreds.

Jeg har købt str 98 for at der var plads til bleen uden at det strammede, men har også haft 92, til når projektet var lykkedes, og så bare gemt 98 indtil det passede igen..

Anmeld Citér

23. april

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
PP93 skriver:

Ved du om det er stort eller småt i størrelsen? Tænker bare om man skal en størrelse højere op når man har en ble på?

Den størrelse han bruger i tøj er den samme som underbukser selvom det er ble under. Jeg har ihverfald altid købt større da min dreng brugte ble

Anmeld Citér

23. april

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

name it laver boxershorts med plads til bleen - de sad rigtig godt og ja deres under trøjer er bedre en fx føtex..name it virker bare længere og har en bedre pasform synes jeg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.