Undertøj til 2 årige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april

PP93

Profilbillede for PP93

Hejsa!

Vores vuggestue har bedt om, at vores 2 årige søn har underbukser på, så de kan begynde at pottetræne. Jeg er første gangs mor, så aner intet om hvad man skal gå efter. Han har en almindelig kropsbygning og vi står netop og skal til at rykke op i str. 92. Vi plejer at bruge mærker som H&M, Name it og Bilka til hans almindelige tøj. 

Er der nogle mærker I kan anbefale? Og hvilken type underbuks er nemmest at bruge oven på en ble?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april

Meyer

Profilbillede for Meyer

Undertøj fra HM er udemærket.

Anmeld Citér

22. april

PP93

Profilbillede for PP93
Meyer skriver:

Undertøj fra HM er udemærket.

Ved du om det er stort eller småt i størrelsen? Tænker bare om man skal en størrelse højere op når man har en ble på?

Anmeld Citér

22. april

1518

Profilbillede for 1518

Nu har jeg kun piger, men vi har været rigtig glade for 808 fra Bilka/Føtex. I størrelse 2 er der fint plads til en ble. Str. 2 har passet mine unger fra 2 til 3 år.

Anmeld Citér

22. april

PP93

Profilbillede for PP93
1518 skriver:

Nu har jeg kun piger, men vi har været rigtig glade for 808 fra Bilka/Føtex. I størrelse 2 er der fint plads til en ble. Str. 2 har passet mine unger fra 2 til 3 år.

Kan det købes sådanne at man får en pakke underbuker/-trøje med mere end et styk, eller skal det købes enkeltvis? (hvis du ved hvad jeg mener)

Anmeld Citér

22. april

EKAB

Profilbillede for EKAB

Mine drenge bruger undertøj fra Føtex.
Sådan en pakke med 3 stk underbukser/boxershorts, og så køber jeg enkeltvis undertrøjer ved siden af. Også fra Føtex.

Anmeld Citér

22. april

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Vi køber name It.

Underbukser er hip som hap, men hvis du skal have en undertrøje der blive nede i underbukserne så de ikke skiller, så hold dig fra h&m og 808 

Anmeld Citér

22. april

PP93

Profilbillede for PP93
Fortvivlet skriver:

Vi køber name It.

Underbukser er hip som hap, men hvis du skal have en undertrøje der blive nede i underbukserne så de ikke skiller, så hold dig fra h&m og 808 

Hvorfor? Fordi de er kortere i deres modeller?

Anmeld Citér

22. april

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
PP93 skriver:

Tror både det er længden og formen på dem. H&m og 808 er jo meget kort og bredt i det og det fungere altså ikke til undertrøjer

Anmeld Citér

22. april

1518

Profilbillede for 1518
PP93 skriver:

Det er vist meget forskelligt fra barn til barn. Vi har aldrig haft problemet med, at ungerne “skilles på midten”, når de har 808 på. Min erfaring er derimod, at undertrøjerne har en rigtig god længde, og de holder formen efter vask. Min datter er 3 (helt gennemsnitlig i højde og vægt) og undetrøjer fra 808 i str. 2 går næsten ned til underkanten af bleen på hende. VRS undertrøjer (også Føtex/Bilka) er en smule kortere, så med dem har vi oplevet, at delene glider fra hinanden.

Man kan købe et sæt med én undertrøje og ét par underbukser eller en pakke med 2 par underbukser. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.