3. fødsel - fortæl, fortæl!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2021

Hamse88

Første fødsels (40 + 2) tog 33 timer fra første ve. 
Anden fødsel (40+2) tog 3 timer og 40 min fra første ve. 
Ved tredje fødsel blev jeg sat i gang 40+2 på grund af stort barn, og det tog 2 timer og 50 min. 
Alle tre var gode fødsler, men det gik ret hurtigt i den sidste især ��❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2021

Miss A

Hamse88 skriver:

Første fødsels (40 + 2) tog 33 timer fra første ve. 
Anden fødsel (40+2) tog 3 timer og 40 min fra første ve. 
Ved tredje fødsel blev jeg sat i gang 40+2 på grund af stort barn, og det tog 2 timer og 50 min. 
Alle tre var gode fødsler, men det gik ret hurtigt i den sidste især ��❤️

Det var godt nok også en stor forskel fra første til anden fødsel! Altså i varigheden af dem. 33 timer må være virkelig hårdt! 

Anmeld Citér

22. april 2021

Hamse88

Miss A skriver:

Det var godt nok også en stor forskel fra første til anden fødsel! Altså i varigheden af dem. 33 timer må være virkelig hårdt! 

Jeg var godt nok også smadret efter de 33 timer ��

Anmeld Citér

23. april 2021

Strain

Første fødsel, ved igangsættelse 41+0, tog 20 timer

Anden fødsel, akut kejsersnit uge 35+2, tog 2 timer (men kun fordi vi skulle vente på læge. Jeg var 10 cm åben efter 1 time men han lå på tværs og kunne ikke vendes).

Tredje fødsel, spontan fødsel 41+2, tog 1 time fra første ve til han var ude. Jeg nåede kun lige at smide mig på lejet på sygehuset og så kom han.

Anmeld Citér

23. april 2021

Miss A

Strain skriver:

Første fødsel, ved igangsættelse 41+0, tog 20 timer

Anden fødsel, akut kejsersnit uge 35+2, tog 2 timer (men kun fordi vi skulle vente på læge. Jeg var 10 cm åben efter 1 time men han lå på tværs og kunne ikke vendes).

Tredje fødsel, spontan fødsel 41+2, tog 1 time fra første ve til han var ude. Jeg nåede kun lige at smide mig på lejet på sygehuset og så kom han.

Lyder som en virkelig hurtig tredje gang! Jeg må nok også bare forberede mig på, at jeg skal holde mig indenfor en vis radius af hospitalet op til termin

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.