Gummistøvler og arve undertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april

Janey

Profilbillede for Janey
Tjullehej skriver:

Hvorfor er det ikke ok..? Blot nysgerrig...

Man vasker jo undertøjet og så er bakterierne døde? Hvis det ikke er slidt eller hullet ... hvad er så problemet ..?  Jeg er bare nysgerrig 

For mig er tanken klam.

Jeg er godt klar over, at hvis man ellers vasker ved høj nok temperatur, så er bakterierne døde, så jeg er ikke bekymret for sundheden, men tanken om at trække et par underbukser på, hvor en andens bremsespor har været, er ulækker for mig. 

Hvad andre gør, er jeg egentlig ligeglad med men hos er underbukser personlige. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april

fehår

Profilbillede for fehår

Jeg har bare købt almindelige gummistøvler. Vi har været glade for dem fra Celavi, da de lige lærte at gå, for de er ikke for tunge eller stive i det.

Jeg har ingen problemer med at genbruge undertøj, men meget af det er slidt og noget endda hullet. Så jeg tror, der bliver indkøbt nyt - en del af spændingen ved at blive blefri er jo også at få lov til at gå med spændende undertøj. I hvert fald herhjemme.

Anmeld Citér

9. april

Babilooo

For mig er tanken klam.

Jeg er godt klar over, at hvis man ellers vasker ved høj nok temperatur, så er bakterierne døde, så jeg er ikke bekymret for sundheden, men tanken om at trække et par underbukser på, hvor en andens bremsespor har været, er ulækker for mig. 

Hvad andre gør, er jeg egentlig ligeglad med men hos er underbukser personlige. 

Det er da heller ikke fordi at det overhoved rører,  mig hvad I gør hos jer. Personligt kan jeg ikke dog se forskellen på underbukser, bukser og bodyer. De fleste af mine børns ”underdele” af tøj er blevet overskidt og overtisset... men har været fine efter vask. Mine børns underbukser er så heller ikke forvaskede eller hullede,  så det ville også i min optik være spild at smide dem ud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.