Hvad har de små på ud nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2008

Rasmine

Oki doki. Ku Reima'erne have interesse, hvis M2 hopper på de sorte? Vil også gerne købe og sende dem til dig, hvis det er? For kan forstå på folk at det er svært at finde dem nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

Juniors mor

Som du selv skriver, har jeg ikke kunne opstøve nogle futter nogle steder, så ja, Reima har absolut også interesse. Det er virkelig pænt af dig, at du gider købe og sende nogle, det kan jeg ikke sige nej til :D

Anmeld

14. april 2008

linemus

Vi har lige købt nogle ude-"sko". Det er af mærket Celavi og er i regntøj-stof med fleecefor i. De skal have futter på indenunder. De er købt i Ønskebørn.

KNus Line

Anmeld

14. april 2008

Marco2

Hej McBach. Fandt endelig nogle hos BabySam i Esbjerg og de har webshop, så nu er de bestilt. De havde mange forskellige farver. Men tusind tak fordi du tilbød at sælge Rasmus' eller køre ud i din lokale Sam!! Du sgu en gutterquinde!! Til juniors mor: http://www.abrakadabraaalborg.dk/product719-226.html Ja, Ønskebørn har jeg ikke været i. De lyder sgu smarte, og det er endda Thomas' kammerat der har den lokale Ønskebørn, så der får vi altid rabatski :) AG - som håber hun snart modtager nogle udefutter til Em så vi kan komme ud i foråret!!

Anmeld

14. april 2008

Tikki

Prøv at kigge på
http://www.kirkeby.eu/faste_filer/modul.asp?vis=va rekatalog&doo=vare&vareid=35&gruppeid=

Sådan et par har Iza og de er rigtig gode - de skal have futter på inden under, men kan kravle rundt uden der kommer sand i strømperne ;) Du kan søge på Vogelein på trendsales, så kan du købe dem brugt billigere.

Anmeld

14. april 2008

linemus

Ei, har Abrakadabra fået en hjemmeside?!! Min totalt yndlingsbutik :D

Knus Line - der drømmer om at komme til storbyen og shoppe uden bebser

Anmeld

14. april 2008

Juniors mor

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Hej McBach. Fandt endelig nogle hos BabySam i Esbjerg og de har webshop, så nu er de bestilt. De havde mange forskellige farver. Men tusind tak fordi du tilbød at sælge Rasmus' eller køre ud i din lokale Sam!! Du sgu en gutterquinde!! Til juniors mor: http://www.abrakadabraaalborg.dk/product719-226.html Ja, Ønskebørn har jeg ikke været i. De lyder sgu smarte, og det er endda Thomas' kammerat der har den lokale Ønskebørn, så der får vi altid rabatski :) AG - som håber hun snart modtager nogle udefutter til Em så vi kan komme ud i foråret!! 1000 tak for linket - de er bestilt. Glæder mig også til at få dem så vi kan komme ud og gynge! Til Mebach - tak for tilbudet om at ville købe og sende nogle til mig,-det var super sødt af dig. Nu skulle der dog gerne være nogle fine røde nogle på vej til os, så vi kan komme ud i det fri uden barnevogn.... Helle [/citat]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.