Hvad har de små på ud nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. april 2008

Marco2

Hej Piger. Ja, jeg er i syv sind. Jeg vil gerne ha' Emily med ud i haven når det er godt vejr. Så kan hun sidde på en hynde eller noget ude på græsset. Men hvad søren skal hun ha' på fødderne?? Jeg har flyverdragt, hue og vanter, men til fødderne er jeg blank. Jeg har været i en del butikker efter de der luffefutter fra Reima el. Mikk-Line men de siger alle at det kun er noget de har om vinteren. Kæresten foreslår gummistøvler, men det synes jeg ikke så godt om, da de jo er lidt hårde..... Hvad har jeres børn på fødderne når I skal ud med dem?? AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

Loggidut

Tif har slet ikke prøvet at være ude på den måde endnu, men jeg ved du kan få sådan nogle tykke bløde sokker i superbedst, eller i kvickly x, dem har tif efterhånden nogle stykker af, jeg mener der er to i en pakke til 30 kroner, og så er de stribet eller hvide...vi bruger dem både som vanter og som strømper, for elastikkerne i strømpen er nemlig så skide gode...de strammer ikke...de sidder bare!

Anmeld

14. april 2008

Anja

Tjaa, vi har jo de der futter. Men jeg har hørt fra en veninde, at hendes dagplejer gav de små, der ikke havde sådanne futter og ikke kunne gå endnu, strømper+tykke sokker/hjemmesko+fryseposer sat fast med et blødt elastik. De skal jo ikke kun være varme men også tørre.

Elias har nu efterhånden været med ude mange gange og han nyder det helt vidt, så jeg kan anbefale at kaste sig ud i det :)

Anmeld

14. april 2008

Rasmine

Jeg har et par lækre, sorte dunfutter, hvor der står Disney baby på, aldrig brugt.
Udvendig længde: ca. 13 cm.
Dem må du gerne købe.

Anmeld

14. april 2008

Rasmine

HOV.
Mener faktisk at jeg i sidste uge, hos den lokale Babysam, så nogle af de der Reima futter.
Vil godt køre derud for dig, hvis det er.
Og sende.

Anmeld

14. april 2008

Rasmine

14. april 2008

Rasmine

Yes, det virkede!

Anmeld

14. april 2008

Juniors mor

Mebach skriver:

Jeg har et par lækre, sorte dunfutter, hvor der står Disney baby på, aldrig brugt.
Udvendig længde: ca. 13 cm.
Dem må du gerne købe.

Hej Mebach
Hvis Marco2 ikke er interesseret i dine sorte disney-futter, vil jeg da rigtig gerne købe dem og selvfølgelig betale forsendelsen.
Helle

Anmeld

14. april 2008

Rasmine

Hey Junior
Jamen, OK.
Afventer lige svar fra M2.
De sorte er super søde, de fulgte med en lækker dun-pose vi købte til klappis, så derfor er de aldrig brugt, da vi HAVDE købt et par Reima inden da.

Anmeld

14. april 2008

Juniors mor

Mebach skriver:

Hey Junior
Jamen, OK.
Afventer lige svar fra M2.
De sorte er super søde, de fulgte med en lækker dun-pose vi købte til klappis, så derfor er de aldrig brugt, da vi HAVDE købt et par Reima inden da.

De ser også rigtig fine ud - og mangler virkelig sådan nogle futter ;)
Du kan bare give besked når du ved om M2 er interesseret.
Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.