Vi måtte en tur på skadestuen her til aften.
Vi var til fødselsdag hos nogle venner, da Jonas lige efter maden leger lidt for vildt og styrter i et stykke dukketøj på gulvet og slår hovedet ned i kanten på sofabordet. Det lyder voldsomt og drengen begynder at græde, da vi får ham op fosser blodet bare ud over ansigtet. Med meget hjertebanken og paniktanker får jeg vasket ham lidt og kan se, at hans øjebryn er godt og grundigt flækket og det er meget dybt. En kold og våd klud på og så måtte jeg lige bede manden ringe til lægevagten STRAKS ! (kom vist til at hæve stemmen). Lægevagten siger, at vi med det samme skal køre på skadestuen. Heldigvis var vi hos gode venner, så de to små efterlades hos dem så vi begge kan tage med Jonas.
Heldigvis bliver han lidt roligere og stopper med at græde i bilen. Vi venter knap 1 time og kommer så ind til lægen. Han skal have 4 -5 sting og det er ikke rart kan man roligt sige. Bedøvelsen gør herre nas og Jonas er meget ulykkelig. Det hele bliver syet og ser nu ganske okay ud, men uha, det var dælme ikke en rar oplevelse. Jeg ville sådan ønske, at jeg kunne have taget smerten 
Nu er vi alle hjemme igen og der er ro i det lille hus.
Men hold op, hvor bliver man bare bange. Jeg kan mærke at chokket sidder i mig lidt endnu, alle de tanker man får om, hvad nu hvis han havde ramt direkte i øjet ? Hvad hvis han havde brækket næsen, hvad hvis .....
Ville nogle gange ønske, at man kunne pakke dem bare lidt ind i vat 
Anmeld