Puha, vi slap næsten med forskækkelsen :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

Anja

Vi måtte en tur på skadestuen her til aften.

Vi var til fødselsdag hos nogle venner, da Jonas lige efter maden leger lidt for vildt og styrter i et stykke dukketøj på gulvet og slår hovedet ned i kanten på sofabordet. Det lyder voldsomt og drengen begynder at græde, da vi får ham op fosser blodet bare ud over ansigtet. Med meget hjertebanken og paniktanker får jeg vasket ham lidt og kan se, at hans øjebryn er godt og grundigt flækket og det er meget dybt. En kold og våd klud på og så måtte jeg lige bede manden ringe til lægevagten STRAKS ! (kom vist til at hæve stemmen). Lægevagten siger, at vi med det samme skal køre på skadestuen. Heldigvis var vi hos gode venner, så de to små efterlades hos dem så vi begge kan tage med Jonas.

Heldigvis bliver han lidt roligere og stopper med at græde i bilen. Vi venter knap 1 time og kommer så ind til lægen. Han skal have 4 -5 sting og det er ikke rart kan man roligt sige. Bedøvelsen gør herre nas og Jonas er meget ulykkelig. Det hele bliver syet og ser nu ganske okay ud, men uha, det var dælme ikke en rar oplevelse. Jeg ville sådan ønske, at jeg kunne have taget smerten

Nu er vi alle hjemme igen og der er ro i det lille hus.

Men hold op, hvor bliver man bare bange. Jeg kan mærke at chokket sidder i mig lidt endnu, alle de tanker man får om, hvad nu hvis han havde ramt direkte i øjet ? Hvad hvis han havde brækket næsen, hvad hvis .....

Ville nogle gange ønske, at man kunne pakke dem bare lidt ind i vat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Rasmine

Lorte lort!

Det var sgu da også uheldigt!

Men ja, som du siger, man kan jo ikke pakke dem ind i vat, eller cykelhjelm, selvom man ville.

Håber han kommer igennem natten og de næste par dage uden for meget hurlumhej.

Anmeld

25. oktober 2009

Mary

Sikke en skrækkelig oplevelse  Godt at det er overstået nu!!

Anmeld

26. oktober 2009

linemus

Puha, stakkels dreng Det er så slemt, når det gør ondt på dem.

Anmeld

27. oktober 2009

Muffinmus

nårh, det bette pus..godt det ikke gik værre, men det var da slemt nok for ham.

Uha, ja, 10 meter bobleplast til mig tak....

Anmeld

27. oktober 2009

Rasmine

Hvordan går det?

Anmeld

27. oktober 2009

Marco2

Puuh sikke en forskrækkelse, Anja. Det er så svært når de små er kede og man bare vil tage deres smerte for dem.

Hvordan går det med ham nu?

AG

Anmeld

27. oktober 2009

Anja

Hej

Tak for medfølelsen

Det går fint med ham. Jeg har ham desværre ikke denne uge, så jeg kan ikke følge 100 % med, men han var lidt rød hen over øjet og næsen, da han blev afleveret hos sin mor. Desværre tager de til Lalandia i dag og de næste dage, lidt øv, for han må ikke få hovedet under vand, da såret helst ikke må blive vådt. Han er en rigtig vandhund, så det er lidt synd.

Han skal have fjernet stingene fredag. Er ret spændt på, hvordan det kommer til at se ud.

Tilgengæld synes drengen, at det er vildt sejt at fortælle folk, at han har været på skadestuen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.