Min-mave forum?! Kan ikke komme ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2021

Meyer

Profilbillede for Meyer
Septemberbarn2018 skriver:

Der skal i hvert fald ske en drastisk forbedring, hvis jeg skal bruge tid derinde, for fx virker deres "skifte side"-knapper/-tal ikke altid, så tråden med problemerne med den nye side kunne jeg kun se den første side af  

Det samme her, men det mærkelige er at det kun er den tråd det er galt med

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2021

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år
Meyer skriver:

Det samme her, men det mærkelige er at det kun er den tråd det er galt med

Jeg har ikke været inde på så mange endnu, men ja, det er også kun den, jeg har oplevet det ved Men jeg har også bøvl med at klikke på menupunkter ifm. min profil, og så er det mega træls, at man skal scrolle helt ned i bunden af en tråd for at kunne gå til den næste side

Anmeld Citér

3. april 2021

Anonym trådstarter

Der skal i hvert fald ske en drastisk forbedring, hvis jeg skal bruge tid derinde, for fx virker deres "skifte side"-knapper/-tal ikke altid, så tråden med problemerne med den nye side kunne jeg kun se den første side af  

Samme her, kan også kun læse 1. side... jeg er nemlig kommet ind her idag. men sikke et rod. og præcis som jeg kan se en anden beklage sig over i problem-tråden, så vises mit fulde navn også. hvad sker der lige ?!

Anmeld Citér

3. april 2021

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Samme her, kan også kun læse 1. side... jeg er nemlig kommet ind her idag. men sikke et rod. og præcis som jeg kan se en anden beklage sig over i problem-tråden, så vises mit fulde navn også. hvad sker der lige ?!

What!? Det skriver de da ellers er fixet Jeg har tjekket en del af mine indlæg igennem, og jeg kan heldigvis ikke se mit navn nogen steder, så det håber jeg heller ikke, andre kan

Anmeld Citér

4. april 2021

kamikaze

What!? Det skriver de da ellers er fixet Jeg har tjekket en del af mine indlæg igennem, og jeg kan heldigvis ikke se mit navn nogen steder, så det håber jeg heller ikke, andre kan

Hvordan finder i jeres gamle indlæg der inde? Kan slet ikke finde rundt længere. Men det lyder jo helt langt ude at gå online med noget, der ikke er sat op endnu

Anmeld Citér

4. april 2021

kamikaze

kamikaze skriver:

Hvordan finder i jeres gamle indlæg der inde? Kan slet ikke finde rundt længere. Men det lyder jo helt langt ude at gå online med noget, der ikke er sat op endnu

Update: siden er bare utrolig langsom. Hvis man venter længe nok kommer der et link til ens profil...

Anmeld Citér

4. april 2021

Babilooo

Anonym skriver:

Dit fulde navn - som i ens fulde rigtige navn!!!  What 

Anmeld Citér

4. april 2021

Pb18

Dit fulde navn - som i ens fulde rigtige navn!!!  What 

Jep... Jeg klikkede ved en fejl ind på en profil og der stod personens fulde navn. Jeg meldte det til support og de skrev at de arbejder på at løse problemet og erkender at det ikke er løst endnu (det var i formiddags). Mega problematisk. Det er ikke lykkedes mig at logge ind på den nye side, så ved ikke om min egen profil er ramt men det er lige værd at tjekke efter hvis man kan. Det er slet ikke i orden!! 

Anmeld Citér

4. april 2021

Babilooo

Pb18 skriver:

Jep... Jeg klikkede ved en fejl ind på en profil og der stod personens fulde navn. Jeg meldte det til support og de skrev at de arbejder på at løse problemet og erkender at det ikke er løst endnu (det var i formiddags). Mega problematisk. Det er ikke lykkedes mig at logge ind på den nye side, så ved ikke om min egen profil er ramt men det er lige værd at tjekke efter hvis man kan. Det er slet ikke i orden!! 

... det skal da meldes til Datatilsynet ??!!!?? 
helt uhyrligt.

Jeg kan heller ikke tjekke min - da jeg heller ikke kan komme ind. Og man skal sjovt nok være logget ind for at skrive til supporten. 

Anmeld Citér

4. april 2021

Pb18

Tjullehej skriver:

... det skal da meldes til Datatilsynet ??!!!?? 
helt uhyrligt.

Jeg kan heller ikke tjekke min - da jeg heller ikke kan komme ind. Og man skal sjovt nok være logget ind for at skrive til supporten. 

Jeg skrev til admin@min-mave.dk, da jeg ikke kunne logge ind. Fik ikke svar på om de slettede min profil som jeg bad om, men det har jeg bedt dem bekræfte, så det afventer jeg svar på...

Jeg har ikke kunne se navne på de sidste par indlæg jeg tjekkede, men jeg stoler simpelthen ikke på deres datasikkerhed

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.