Min-mave forum?! Kan ikke komme ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.305 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. april 2021

Anonym trådstarter

Halløj.

Er der andre end mig, som OGSÅ kommer på Min-mave? Efter de har lavet siden om igår, kan jeg slet ikke komme ind. De skriver godt nok, at man skal nulstille sit kodeord, men det gør man ved at trykke på "link" i den fine tekst de skriver på forsiden når man tilgår hjemmesiden, og så skal man trykke sit brugernavn, trykke at man ikke er en robot og derefter trykke nulstil kodeord. Men så går det galt og "error" osv. Kan heller ikke få tilsendt min kode fordi jeg har "glemt den", intet virker! :/

Er jeg den eneste?? Har skrevet til dem uden respons endnu.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2021

Anonym

Har præcis samme problem! 
Den godkender ingen af mine brugernavne (har et back-up) og hvis jeg endelig modtager en mail med nulstilling af kodeord, så virker det heller ikke. 

Jeg har skrevet til supporten derinde. 
Generelt synes jeg, at de (min-mave) laver mange ufærdige opdateringer. Sådan har det været hver gang. Det tager så lige 14 dage før de får styr på det. Det er ret ærgerligt. Jeg har været bruger on/off siden 2009 - og det er desværre et generelt problem med deres opdateringer. Det er øv.

Anmeld Citér

1. april 2021

Hck

Profilbillede for Hck

Jeg har samme problem, så jeg kan heller ikke komme ind 

Anmeld Citér

1. april 2021

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Der kommer en pop up besked når man går ind på sitet. I den er der et link. KUN via det link kan man nulstille sit kodeord. Når man har indtastet sit brugernavn og trykket på knappen ligner det at der intet sker, men den sender en mail. - Jeg kom til at sende 3 mails til mig selv ved at indtaste mit brugernavn på 2 forskellige måder og så min mail. Kig evt i uønsket mail.

Anmeld Citér

1. april 2021

Jixy

Profilbillede for Jixy

Jeg kan sagtens komme ind, men jeg gær det så også uden at logge ind. Jeg trykker bare på  krydset i det vindue med link til login.

Anmeld Citér

1. april 2021

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Der kommer en pop up besked når man går ind på sitet. I den er der et link. KUN via det link kan man nulstille sit kodeord. Når man har indtastet sit brugernavn og trykket på knappen ligner det at der intet sker, men den sender en mail. - Jeg kom til at sende 3 mails til mig selv ved at indtaste mit brugernavn på 2 forskellige måder og så min mail. Kig evt i uønsket mail.

Det ved jeg. Alle de ting har jeg gjort flere gange, men ingen mail kommer. Har også tjekket uønsket/spam. Øv altså

Anmeld Citér

1. april 2021

Anonym

Det ved jeg. Alle de ting har jeg gjort flere gange, men ingen mail kommer. Har også tjekket uønsket/spam. Øv altså

Jeg har kun 2 gange modtaget den mail med nulstillingslinket, Trods for (ca) 15 forsøg over 2 dage...

men det gør præcis det samme, når man så bruger linket, som er tilsendt på mail. 
så... bye bye min-mave.... 

Anmeld Citér

2. april 2021

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg har endelig kunnet nulstille mit kodeord i dag og logge på min-mave, men jeg er bestemt ikke imponeret over den nye side

Anmeld Citér

2. april 2021

Anonym trådstarter

Septemberbarn2018 skriver:

Jeg har endelig kunnet nulstille mit kodeord i dag og logge på min-mave, men jeg er bestemt ikke imponeret over den nye side

Nå, dejligt du er inde, eller hvad man siger. Jeg kunne nemlig også læse mig til, at folk var ret utilfredse, eller at der var meget, som ikke fungerede endnu.

Anmeld Citér

3. april 2021

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år
Anonym skriver:

Nå, dejligt du er inde, eller hvad man siger. Jeg kunne nemlig også læse mig til, at folk var ret utilfredse, eller at der var meget, som ikke fungerede endnu.

Der skal i hvert fald ske en drastisk forbedring, hvis jeg skal bruge tid derinde, for fx virker deres "skifte side"-knapper/-tal ikke altid, så tråden med problemerne med den nye side kunne jeg kun se den første side af  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.