Hej med jer
Jeg stoppede med mine p-piller tilbage i september 2020, for at gøre min krop klar til når vi skulle igang med baby projektet. For ca to måneder siden, besluttede vi os for at begynde seriøst på projektet.
Min menstration har siden teennsgeårene altid være ureglmæssig, og jeg har derfor mange år være på p piller, så jeg kan ikke huske hvordan mine symptomer var op til min mentration. De gange jeg har haft menstration efter jeg er stoppet på p piller, har jeg typisk haft meget ømme brystvorter, og været oppustet nen har ellers aldrig djøjet med mens smerter. Men nu er der ca 5 - 7 dage til jeg skal have mens ( hvis ikke jeg er gravid) er mine symptomer anderledes denne gang. Stikkende fornemmelse I underlivet/ kramper, og ondt i lænden samt lidt oppustethed, her en uge efter jeg har haft ægløsning. Jeg er klar over det kan være graviditetstest symtomer eller mens der er på vej, men jeg er bare nysgerrig på at høre om I altid oplever de samme symtomer op til mens eller om det også godt kan varier for jer?
Anmeld
Citér