Corona test - næse... erfaringer..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2021

Nomnom

Altså nu har jeg virkelig svært ved at blive podet i halsen, så jeg synes den nye næsetest er genial. Jeg havde heller intet problem med den lange næsetest. Jeg har desuden fået Pcr-testen igennem næsen, da jeg ikke kunne få den i halsen grundet jeg gakkede så meget. 

Jeg synes kun den kilder lidt i næsen, hvorimod jeg kaster op af pcr-testen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Tjullehej skriver:

Hej

Jeg  er ikke god til podninger og har det lidt svært med tanken om at få en pind i næsen.

Kan I fortælle mig om jeres oplevelse med de korte pinde? Er der mere ubehageligt ind i halsen - hvad er fornemmelsen?

Jeg har virkelig ikke lyst .. men man kan jo blive nødt til det efterhåndenden som der kræves coronapas. Jeg orker nemlig ikke at booke tid hver gang. 

For mig føltes den nye lidt som følelsen inden et nys. At det kilder lidt i næsen. De tæller til 15, så lidt længere tid end normalt , men overhovedet ikke slemt. 

Anmeld Citér

29. marts 2021

Tjuhej

Det kilder lidt, men synes overhovedet ikke den er slem. Jeg får den taget 2 gange om ugen i næsen. Men synes så heller ikke den gamle næsetest var slem overhovedet Jeg vil hellere have den i næsen end den i halsen. 

Anmeld Citér

30. marts 2021

Carina:-)

Jeg synes den gør meget ondt .

Var overrasket over det gjorde så ondt at jeg havde svært ved ikke at rykke mig væk.

Vil foretrække den i halsen.

Anmeld Citér

30. marts 2021

Babilooo

Carina:-) skriver:

Jeg synes den gør meget ondt .

Var overrasket over det gjorde så ondt at jeg havde svært ved ikke at rykke mig væk.

Vil foretrække den i halsen.

... og det var den korte.. ?

Anmeld Citér

30. marts 2021

Tjullehej skriver:

... og det var den korte.. ?

Ja - blev virkelig overrasket over at det gjorde så ondt .

Havde forventet det som ingenting fordi de nu var korte - men f... nej ... det var rædselsfuldt.  

Min mand synes så ikke det er så slemt- så tror det handler om hvor sarte ens slimhinder er .

Anmeld Citér

30. marts 2021

Babilooo

Carina:-) skriver:

Ja - blev virkelig overrasket over at det gjorde så ondt .

Havde forventet det som ingenting fordi de nu var korte - men f... nej ... det var rædselsfuldt.  

Min mand synes så ikke det er så slemt- så tror det handler om hvor sarte ens slimhinder er .

Piv

Anmeld Citér

30. marts 2021

Tjullehej skriver:

Piv

Det er ikke sikkert det påvirker dig så meget.

Her virker det lidt at stå med hovedet lift bagover- trække vejret dybt , lukke øjnene og bed poderen om at tælle ned. :) 

Og jeg vil sige allerede 2 gang hvor jeg var forberedt, så var det ikke så overraskende at det gjorde ondt fordi jeg nu vidste det 

Helt klart at det at jeg troede det var easypeasy gjorde at jeg følte det værre .

Det skal nok gå - 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.