Corona test - næse... erfaringer..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.183 visninger
17 svar
2 synes godt om
29. marts 2021

Babilooo

Hej

Jeg  er ikke god til podninger og har det lidt svært med tanken om at få en pind i næsen.

Kan I fortælle mig om jeres oplevelse med de korte pinde? Er der mere ubehageligt ind i halsen - hvad er fornemmelsen?

Jeg har virkelig ikke lyst .. men man kan jo blive nødt til det efterhåndenden som der kræves coronapas. Jeg orker nemlig ikke at booke tid hver gang. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2021

Sprit25

Jeg har prøvet alle tre 

Efter de nye lyntest er kommet til, tager jeg kun pcr test. Syntes den nye er frygtelig. For mig gør den ondt�� men folk er så forskellige! Jeg kunne godt lide den gamle lyn, hvor den rørte hjernen. 

Anmeld Citér

29. marts 2021

AnoMor

Tjullehej skriver:

Hej

Jeg  er ikke god til podninger og har det lidt svært med tanken om at få en pind i næsen.

Kan I fortælle mig om jeres oplevelse med de korte pinde? Er der mere ubehageligt ind i halsen - hvad er fornemmelsen?

Jeg har virkelig ikke lyst .. men man kan jo blive nødt til det efterhåndenden som der kræves coronapas. Jeg orker nemlig ikke at booke tid hver gang. 

Jeg har ikke selv prøvet næsen endnu. Prøver så vidt muligt at undgå det. Men kender flere der har og de siger alle at det ikke er slemt og det tager 4 sekunder i hver næsebor også det overstået.  

Den kommer så vidt jeg er orienteret ikke længere op end en næsespray

Anmeld Citér

29. marts 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Tjullehej skriver:

Hej

Det presser på tårekanalerne, men ellers ikke noget. 

Anmeld Citér

29. marts 2021

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jeg får normalt pcr test og har nu også prøvet den nye da de kommer på mit arbejde. jeg er totalt sart, men jeg synes det kilder og det tager vitterligt ikke ret lang tid. Men det er jo forskelligt fra person til person hvordan man oplever det og det er bestemt ikke alle podere der er lige gode til det. På mit job er det de samme damer der kommer 2 gange om ugen og det giver mig en tryghed. 

Anmeld Citér

29. marts 2021

fehår

Jeg afskyr lyntestene og pinde i næsen, mens PCR-testen er piece of cake for mig. Min mand, som ellers har alverdens problemer med næsen, foretrækker lyntest og synes ikke, det er ubehageligt. 

Det er så forskelligt og uforudsigeligt.

Anmeld Citér

29. marts 2021

Pb18

De gamle næsetests var jeg ikke fan af, men de nye er ikke ubehagelige for mig. Dog afhænger det også lidt af den enkelte poder, nogle er lidt mere "grundige" end andre 

Anmeld Citér

29. marts 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg har prøvet i halsen og den korte i næsen.

Ingen af dem er slemme, men hvis den var lige så sikker, så fortrækker jeg næsen

Anmeld Citér

29. marts 2021

Mortilah

Den korte i næsen synes jeg var helt forfærdelig, jeg havde ondt resten af dagen. Det virkede dog også somom “poderen” var helt ny og ikke havde prøvet det så mange gange før..

I halsen har jeg fået 1-2 gange i ugen siden efteråret og den har hverken jeg eller mine børn noget imod

Anmeld Citér

29. marts 2021

drabo

Profilbillede for drabo

Jeg synes den korte i næsen er lidt som når man nyser mælk op i næsen, synes det gjorde en smule ondt og 15s gange to er lang tid. Men altså igen det er overstået på et minut og værre er det ikke. Ved ikke om det bliver bedre når jeg skal gøre det på mig selv.

men når man skal stille på arbejde med tests som er Max 72 timer gamle og kun kan have en aktiv pct test i systemet er det næsten umuligt at nøjes med dem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.