Anonym skriver:
Min læge mener umiddelbart, at mine migræner er inden for det normale, fordi jeg gennemsnitligt ikke har mere end fire anfald om måneden. Men det er da klart forsøget værd at henvende mig og skubbe på igen.
Hjalp det, da du stoppede med at drikke cola? Denne her tråd har virkelig fået mig til at indse, at jeg skal gøre noget ved mit sukkerindtag og se, om det hjælper.
Og tusind tak for dine råd!
Min læge mente også det var indenfor det normale. Men blev ved med at sige st det ikke kunne være normalt. Til sidste lavede han en henvisning..
heldigt for det har redet mig!
jeg vil ikke sige der hjalp med det samme da jeg stoppede med at drikke cola, men på sigt har det hjulpet.. prøvede for mange år siden at tag en cola - skulle jeg aldrig have gjort, hovedpine i 7 dage efter.. i dag kan jeg slet ikke klare lugten af cola! Men derimod har jeg byttet cola ud med kaffe, og får jeg ikke kaffe når jeg står op, ja så har jeg da hovedpine - ikke smart det ved jeg..
selv tak, håber virkelig din læge vil lytte til dig.. det er ikke sjovt at og have hovedpine/ migræne dagligt.. er selv inde i en periode pt med hovedpine som har varet snart 1 uge, men det skyldes højt sandsynligt for lidt søvn..
Anmeld
Citér