Kalder alle utålmodige testere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2021

Anonym trådstarter

MissMP skriver:

Åh for pokker, var der en skyggestreg på din test?

jeg har været så dum at teste idag  men jeg tror desværre jeg har fanget den dumme skyggestreg. 
At dine bryster er blevet større burde jo være et godt tegn

Jeg fik en mikroskopisk skygge på en test igår aftes. Kunne næsten ikke fange den på billede, og selv der er det nok kun mig der sker den (hvorfor er der ikke en smiley der griner?) 

men imorges ingenting, dig på et andeg mærke. Du kan se billedet fra igår her.

var der skygge på din test?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2021

MissMP

Anonym skriver:

Jeg fik en mikroskopisk skygge på en test igår aftes. Kunne næsten ikke fange den på billede, og selv der er det nok kun mig der sker den (hvorfor er der ikke en smiley der griner?) 

men imorges ingenting, dig på et andeg mærke. Du kan se billedet fra igår her.

var der skygge på din test?

Jeg kan også se en meget svag streg på din, men det er ligesom med min egen, kan ikke tyde om det er med farve

min så således ud, prøver dog igen om et par dage (mangler også grine smiley) 

Anmeld Citér

11. marts 2021

Anonym trådstarter

MissMP skriver:

Jeg kan også se en meget svag streg på din, men det er ligesom med min egen, kan ikke tyde om det er med farve

min så således ud, prøver dog igen om et par dage (mangler også grine smiley) 

Jeg kan også godt se det du nok aner på din test. Min imorges var også en valmed, som så ca ligesådan ud, men jeg tror simpelthen ikke på noget før der er bare lidt mere så man kan se farve - men jeg håber dog, for os begge

plejer du at have murren efter Æl? 

Anmeld Citér

11. marts 2021

MissMP

Anonym skriver:

Jeg kan også godt se det du nok aner på din test. Min imorges var også en valmed, som så ca ligesådan ud, men jeg tror simpelthen ikke på noget før der er bare lidt mere så man kan se farve - men jeg håber dog, for os begge

plejer du at have murren efter Æl? 

Sådan har jeg det også, skal se en TYDELIG streg før jeg tør tro på noget

Hvor er det spændende og håber også for os begge

jeg har næsten lige fået taget min spiral ud (vi kører 2 cyklus), og må indrømme at jeg ikke har lagt mærke til noget murren i den tid vi ikke her prøvet  har 3 børn i forvejen (den mindste er 5) og må indrømme at jeg føler mig helt ny i alt det her. Føler ikke jeg kan huske noget overhoved haha. 

Anmeld Citér

12. marts 2021

Anonym trådstarter

MissMP skriver:

Sådan har jeg det også, skal se en TYDELIG streg før jeg tør tro på noget

Hvor er det spændende og håber også for os begge

jeg har næsten lige fået taget min spiral ud (vi kører 2 cyklus), og må indrømme at jeg ikke har lagt mærke til noget murren i den tid vi ikke her prøvet  har 3 børn i forvejen (den mindste er 5) og må indrømme at jeg føler mig helt ny i alt det her. Føler ikke jeg kan huske noget overhoved haha. 

Så skulle jeg være på min egentlige testdag og mens er ihvertfald ikke at se endnu. Har altid kunne regne med den fra morgenstunden, men de sidste par gange er den kommet op ad dagen. Så vi må se

sjovt nok har jeg ikke iver for at teste idag - måske fordi jeg ved, at svaret kommer senere. 

Ja okay, så er det jo endnu mere svært at vide hvad man mærker. Men jeg håber  lig endelig billeder ind hvis du tester

Anmeld Citér

12. marts 2021

MissMP

Anonym skriver:

Så skulle jeg være på min egentlige testdag og mens er ihvertfald ikke at se endnu. Har altid kunne regne med den fra morgenstunden, men de sidste par gange er den kommet op ad dagen. Så vi må se

sjovt nok har jeg ikke iver for at teste idag - måske fordi jeg ved, at svaret kommer senere. 

Ja okay, så er det jo endnu mere svært at vide hvad man mærker. Men jeg håber  lig endelig billeder ind hvis du tester

Uh håber det røde bliver væk  forstår ikke du ikke har testet endnu hihi. Sejt du kan holde det.

Jeg har testet igen i morges. Og synes stadigvæk jeg får sådan en dum skyggestreg trods det er en strimmel test idag

Anmeld Citér

12. marts 2021

Anonym trådstarter

MissMP skriver:

Uh håber det røde bliver væk  forstår ikke du ikke har testet endnu hihi. Sejt du kan holde det.

Jeg har testet igen i morges. Og synes stadigvæk jeg får sådan en dum skyggestreg trods det er en strimmel test idag

Jamen jeg prøvede virkelig at lade være med at psyke mig selv. Tænkte - du får det jo alligevel måske at vide inden længe.

Og ja, der er kommet svar - jeg er ihvertfald ikke gravid. Det er også okay. Jeg har kæmpet lidt med tanker om, om mine positive ælteste overhovedet har resulteret i ægløsning, da mens indimellem er kommet en del senere. Men denne gang passer det perfekt med positiv æl test for 15 dage siden. Så jeg ser positivt på, at dét i det mindste er iorden. 

Jeg håber stadig for dig

Anmeld Citér

12. marts 2021

Anonym trådstarter

MissMP skriver:

Jeg kan iøvrigt godt ane noget på din test. Stadig lidt svært at vurdere om der er farve. Men det håber jeg, at der kommer

Anmeld Citér

12. marts 2021

MissMP

Anonym skriver:

Jamen jeg prøvede virkelig at lade være med at psyke mig selv. Tænkte - du får det jo alligevel måske at vide inden længe.

Og ja, der er kommet svar - jeg er ihvertfald ikke gravid. Det er også okay. Jeg har kæmpet lidt med tanker om, om mine positive ælteste overhovedet har resulteret i ægløsning, da mens indimellem er kommet en del senere. Men denne gang passer det perfekt med positiv æl test for 15 dage siden. Så jeg ser positivt på, at dét i det mindste er iorden. 

Jeg håber stadig for dig

Åh øv! Håber det bliver næste mdr så og ja det positive er da at man kan regne med æl testen

tror ikke der er farve i testen  desværre.

jeg forsøger at teste på testdag først

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.