Kalder alle utålmodige testere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.778 visninger
18 svar
5 synes godt om
11. marts 2021

Anonym trådstarter

Inspireret af en tidligere tråd, oprettes denne til marts måneds afventende eller igangværende testere. 

Her kan vi analysere hinandens skyggestreger, ælteste, symptomer og alt muligt andet, imens vi utålmodigt afventer enten røde streger eller røde trusser. 

Selv er jeg pt 3+6 idag hvis jeg er noget, og gtest imorges var negativ, imens æltest viser stigning. Jeg ligger pt kun inde med ælteste og 1 enkelt gtest, som jeg utålmodigt forsøger at vente til  evt udeblevet mens med at tage.

så kom frisk med jeres skygger, svage streger og alt muligt andet, så vi sammen kan fordrive tiden imens testmonsteret skriger efter at tisse på pinde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg prøver ikke men ville så gerne komentarer alligvelet hvis jeg må. 

For det første Jeg kan fuld forstår dem der prøver og deres utålmodighed.  

Dernæst. Hehe fik jeg virkelig til at grine da jeg synes det sjovt skrevet med det med os kvinder.  Da du skrev. 

imens vi utålmodigt afventer enten røde streger eller røde trusser.  

Hehe sådan har jeg aldrig tænkt på det.

Anmeld Citér

11. marts 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Jeg prøver ikke men ville så gerne komentarer alligvelet hvis jeg må. 

For det første Jeg kan fuld forstår dem der prøver og deres utålmodighed.  

Dernæst. Hehe fik jeg virkelig til at grine da jeg synes det sjovt skrevet med det med os kvinder.  Da du skrev. 

imens vi utålmodigt afventer enten røde streger eller røde trusser.  

Hehe sådan har jeg aldrig tænkt på det.

Det kan du tro, at du må

haha ja, men det er jo sandt - nogen kan vente, og de er pisse seje! Min veninde fx som aldrig i sit liv har taget en gtest, og først 4 dage over forventet mens tager 1 og så er den positiv. Imens andre (inkl mig selv) fibrisk analyserer ælteste og skyggestreger på gtest flere dage før forventet mens, velvidende at der findes et svar, der kommer helt af sig selv = røde trusser eller ej.

Jeg ser det jo næsten dagligt herinde, at nogen har tisset på en pind og er tvivl om resultatet. Så jeg tænkte, hvorfor ikke. Noget skal tiden jo gå med.

Anmeld Citér

11. marts 2021

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Det kan du tro, at du må

haha ja, men det er jo sandt - nogen kan vente, og de er pisse seje! Min veninde fx som aldrig i sit liv har taget en gtest, og først 4 dage over forventet mens tager 1 og så er den positiv. Imens andre (inkl mig selv) fibrisk analyserer ælteste og skyggestreger på gtest flere dage før forventet mens, velvidende at der findes et svar, der kommer helt af sig selv = røde trusser eller ej.

Jeg ser det jo næsten dagligt herinde, at nogen har tisset på en pind og er tvivl om resultatet. Så jeg tænkte, hvorfor ikke. Noget skal tiden jo gå med.

Haha ja det jo ikke fordi det ikke er sandt. Det er 200% sandt og det har du fuldstændig ret i . 

Men da jeg læst din tråd, så må jeg indrømme at jeg grinet af at det du skrev med at vi kvinder venter på intet 2 streger eller det røde i trusser haha

Anmeld Citér

11. marts 2021

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Det kan du tro, at du må

Haha nej helt rigtig skrev du røde streger eller røde trusser hahaha

Anmeld Citér

11. marts 2021

MissMP

Vil gerne være med  
hvornår har du test dag?

Anmeld Citér

11. marts 2021

Anonym trådstarter

MissMP skriver:

Vil gerne være med  
hvornår har du test dag?

Velkommen

jamen imorgen skulle jeg være 4+0 ifølge appen clue. Jeg synes ikke rigtig jeg mærker at den skulle være på vej, men det betyder jo ikke, at den ikke er det.

hvornår har du testdag?

Anmeld Citér

11. marts 2021

MissMP

Anonym skriver:

Velkommen

jamen imorgen skulle jeg være 4+0 ifølge appen clue. Jeg synes ikke rigtig jeg mærker at den skulle være på vej, men det betyder jo ikke, at den ikke er det.

hvornår har du testdag?

Uhh hvor spændende!!  Krydser alt jeg kan, for at den er der

Jeg har først testdag tirsdag, og jeg føler jeg har murren i maven og tung i underlivet, men tror jeg kører mig selv lidt op haha

Anmeld Citér

11. marts 2021

Anonym trådstarter

MissMP skriver:

Uhh hvor spændende!!  Krydser alt jeg kan, for at den er der

Jeg har først testdag tirsdag, og jeg føler jeg har murren i maven og tung i underlivet, men tror jeg kører mig selv lidt op haha

Tak! Og i lige måde

Altså, jeg har ikke så meget håb, da testen imorges var begativ. MEN håber er jo ikke ude, for mens melder sin ankomst

jeg har også mærket alverden murren i underlivet de sidste dage, og min bryster har aldrig været så store   Men har sjovt nok ikke mærket noget til noget som helst idag.

tiden må vise

Anmeld Citér

11. marts 2021

MissMP

Anonym skriver:

Tak! Og i lige måde

Altså, jeg har ikke så meget håb, da testen imorges var begativ. MEN håber er jo ikke ude, for mens melder sin ankomst

jeg har også mærket alverden murren i underlivet de sidste dage, og min bryster har aldrig været så store   Men har sjovt nok ikke mærket noget til noget som helst idag.

tiden må vise

Åh for pokker, var der en skyggestreg på din test?

jeg har været så dum at teste idag  men jeg tror desværre jeg har fanget den dumme skyggestreg. 
At dine bryster er blevet større burde jo være et godt tegn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.