Bukser til gips ben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis

Hvad med disse?https://www.soccershoppen.dk/products/benet-eller-foden-i-gips?gclid=Cj0KCQiA-aGCBhCwARIsAHDl5x-KZH3j_KRe6bEwW_nuRkdCIF1Q5gTx-VeW_Hcbx3B4Xt3NwsRAWFQaAv6FEALw_wcB

Min veninde der brugte Don Joy havde sådan et par, og de fungerede rigtig fint fordi de kan lynes helt op i siden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2021

ErDuHerIkkeSnart

Kan du måske købe nogle billige/brugte bukser/leggings og så klippe dem op i siden og sy en ekstra “kile”/stofstykke på ... sådan lidt som alle vi poptøser med respekt for os selv helt frivilligt rendte rundt med i 1990’erne

Anmeld Citér

10. marts 2021

moar34

FruStolpe skriver:

Hej. 

Jeg har brug for råd. Min datter har hele venstre ben i gips, og skal tilbage i skole i morgen.  

Men hvad pokker gør jeg med bukser? Pt har hun brugt nederdel, men det er noget koldt tænker jeg i skolen. 

Hun har ingen bukser der kan komme over gips benet

Råd og erfaring tages imod med kyshånd

Da vores datter havde ben i gips fandt vi nogle brugte bukser og klippede benet af der hvor hun havde gips. Det fungerede rigtig godt. Evt leggings og klip dem så langt op som muligt i den side hvor der er gips

Anmeld Citér

10. marts 2021

FruStolpe

nemisis skriver:

Hvad med disse?https://www.soccershoppen.dk/products/benet-eller-foden-i-gips?gclid=Cj0KCQiA-aGCBhCwARIsAHDl5x-KZH3j_KRe6bEwW_nuRkdCIF1Q5gTx-VeW_Hcbx3B4Xt3NwsRAWFQaAv6FEALw_wcB

Min veninde der brugte Don Joy havde sådan et par, og de fungerede rigtig fint fordi de kan lynes helt op i siden

De er smarte jo

Vare lidt til den dyre side for et par bukser der skal bruges 3 uger. Jeg må lede efter dem brugt - tak

Anmeld Citér

10. marts 2021

FruStolpe

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Kan du måske købe nogle billige/brugte bukser/leggings og så klippe dem op i siden og sy en ekstra “kile”/stofstykke på ... sådan lidt som alle vi poptøser med respekt for os selv helt frivilligt rendte rundt med i 1990’erne

Jeg tilhører også den generation,  på godt og ondt

Men at sy ting er ikke min stærke side. 

Anmeld Citér

10. marts 2021

FruStolpe

serinasmor skriver:

måske pludderbukser

Men de er ikke ligefrem på alle hylder i butikken.

Måske nederdel og strømpebukser - med tåen klippet af på det ben der er i gibs så der kan gi' sig

Vi har forsøgt med strømpebukser,  men tror hele benet skal af hvis de skal kunne bruges. 

Det må koste et forsøg  

Anmeld Citér

10. marts 2021

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

de der adidasbukser der har knapper i siden kunne måske du

Anmeld Citér

10. marts 2021

TLO

Hvor bor du? Jeg kan hjælpe med selve syning

Anmeld Citér

11. marts 2021

FruStolpe

TLO skriver:

Hvor bor du? Jeg kan hjælpe med selve syning

Odsherred kommune. Nordvest sjælland.

Anmeld Citér

11. marts 2021

TLO

Desværre ikke lige om hjørnet, da jeg bor i Kolding 

Håber du finder en løsning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.