Bukser til gips ben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.719 visninger
19 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. marts 2021

FruStolpe

Hej. 

Jeg har brug for råd. Min datter har hele venstre ben i gips, og skal tilbage i skole i morgen.  

Men hvad pokker gør jeg med bukser? Pt har hun brugt nederdel, men det er noget koldt tænker jeg i skolen. 

Hun har ingen bukser der kan komme over gips benet

Råd og erfaring tages imod med kyshånd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2021

AnoMor

FruStolpe skriver:

Hej. 

Jeg har brug for råd. Min datter har hele venstre ben i gips, og skal tilbage i skole i morgen.  

Men hvad pokker gør jeg med bukser? Pt har hun brugt nederdel, men det er noget koldt tænker jeg i skolen. 

Min søn havde hele benet i gips de første 8 uger af sit liv. Ved selvfølgelig godt der er forskel på spæd og en stor pige. 

men jeg gav han simpelthen bare for store bukser på. Tænker du også kan det med din datter også opsmøg med en elastik om anklen på det andet ben. Eller strømpebukser som jo giver sig en hel del  

Anmeld Citér

10. marts 2021

FruStolpe

AnoMor skriver:

Min søn havde hele benet i gips de første 8 uger af sit liv. Ved selvfølgelig godt der er forskel på spæd og en stor pige. 

men jeg gav han simpelthen bare for store bukser på. Tænker du også kan det med din datter også opsmøg med en elastik om anklen på det andet ben. Eller strømpebukser som jo giver sig en hel del  

Det med for store bukser er prøvet. Hun kan slet ikke holde dem oppe i livet når hun hopper afsted på krykker. 

Strømpebukser må prøves, men tror ikke de kan strækkes nok. Bare foden er over dobbelt størrelse

Tak for dit input

Anmeld Citér

10. marts 2021

Tobis

Profilbillede for Tobis

Jeg ved ikke om de er brede nok, men Hummel har træningsbukser med lynlås i benet. 

Anmeld Citér

10. marts 2021

serinasmor

måske pludderbukser

Men de er ikke ligefrem på alle hylder i butikken.

Måske nederdel og strømpebukser - med tåen klippet af på det ben der er i gibs så der kan gi' sig

Anmeld Citér

10. marts 2021

AnoMor

Det med for store bukser er prøvet. Hun kan slet ikke holde dem oppe i livet når hun hopper afsted på krykker. 

Strømpebukser må prøves, men tror ikke de kan strækkes nok. Bare foden er over dobbelt størrelse

Tak for dit input

Kan en stor elastik ikk gøre det i livet? Det ved jeg at man gør i militæret hvis man får for store bukser  

måske klippe benet af strømpebukserne. Hun får jo varme fra gipsen. Også en tyk strømpe på foden hvis tæerne er frie  

Anmeld Citér

10. marts 2021

FruStolpe

AnoMor skriver:

Kan en stor elastik ikk gøre det i livet? Det ved jeg at man gør i militæret hvis man får for store bukser  

måske klippe benet af strømpebukserne. Hun får jo varme fra gipsen. Også en tyk strømpe på foden hvis tæerne er frie  

Jo det kunne det sikkert. Men alt er lidt mere besværligt når man er en stil bevidst pre-teen

Og foden er så stor at hendes fars strømper ikke kan nå rundt. Så hun må ha bare fødder. Det var så meget lettere hvis det var sommer

Anmeld Citér

10. marts 2021

AnoMor

FruStolpe skriver:

Jo det kunne det sikkert. Men alt er lidt mere besværligt når man er en stil bevidst pre-teen

Og foden er så stor at hendes fars strømper ikke kan nå rundt. Så hun må ha bare fødder. Det var så meget lettere hvis det var sommer

Haha ja det kan jeg selvfølgelig godt se.

Præv evt at lig i Føtex om de ikk har nogle str 50 strømper. Tænker fe da burde kunne komme udenom  

åh yes. Min søn havde “heldigvis” gips på om sommeren. Det gør bare tingene noget lettere

Anmeld Citér

10. marts 2021

Mom

Profilbillede for Mom
FruStolpe skriver:

Hej. 

Hvad med joggingbukser, som eventuelt klippes til på det ben hvor der er gips. ?

Anmeld Citér

10. marts 2021

FruStolpe

Mom skriver:

Hvad med joggingbukser, som eventuelt klippes til på det ben hvor der er gips. ?

Ja jeg må se om jeg kan finde nogle. Hun ejer jo kun stramme jeans

Og ellers er må hun jo nøjes med nederdel. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.