Drikker i mælk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2009

maria_wlt

Jeg tager helt sikkert også kalkpiller for min egen skyld... mine tænder er dårlige nok i forvejen og har set hvor mange der har fået endnu dårligere tænder af at være gravid... skal ikke nyde noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Lærke90

PrinsessensMor skriver:

Man skal jo 'kun' have en halv liter hverdag, og hvis du spiser yougurt så er omfanget meget mindre... så jeg tror babyen har det helt fint   hvornår har du termin? jeg tror vi ligger ret tæt op ad hinanden, ikke sandt? måske lave et lille væddemål om hvem der føder først? vi har et familiegen der gør at kvinderne føder lidt før terminså måske føder jeg før 18. december

Det er selvfølgelig rigtig nok. Skyder også på at hun har det som blommen i et æg.

Jeg har termin d. 13 december. Vi har også belæg for at føde før tid i min familie  så tror også tøsen kommer ud før tid, men vil da holde øje med dig, for at se hvem der føder først

Anmeld

26. oktober 2009

forår

Jeg er mælkeholikker..hehehe...ej jeg elsker mælk og drikker det hver dag. Jeg drikker op til en liter hver dag, og kunne sagten drikke MEGET  mere hvid det var, men det er ski for dyrt. jeg vil skyde på at jeg drikker omkring 3 liter vand hver dag. Jeg har altid været en tørstig en af slagsen

Anmeld

26. oktober 2009

Tulle28

Drikker ikke mælk, men drikker soyamælk og spiser yoghurt hver dag. Og så får jeg jo masser af mandler og broccoli osv. Så er ikke nervøs for om jeg får nok kalk.

Anmeld

26. oktober 2009

Diana...

Nej jeg drak ikke mælk da jeg ventet Lucas jeg kan ikke fordrage mælk.

Anmeld

26. oktober 2009

Vingummien

PrinsessensMor skriver:

Hmm, nu bliver jeg lidt urolig... Jeg tager kalk, jern, to d-vitaminer og en gravitamin hverdag. Faktisk skulle jeg tage fire piller d-vitaminer sagde min unge læge, men da jeg synes det lød forkert talte jeg med min gamle læge som understegede at det måtte jeg ikke. Formeget d-vitamin vil være fedtopløsligt i længden og da fedt for et foster er livsnødvendigt så var det en dårlig ide.... Jeg ved ikke rigtigt om jeg skal tage min unge læge seriøst fordi det er tydeligt at hun mangler erfaring, og jeg kan ikke lide at gå op til hende. Men kan det betale sig at skifte læge nu? 

Du kan skifte læge når du vil. Er din gamle læge stoppet med at være læge? Hvis ikke kan du inden for 2 år mener jeg det er skifte tilbage til din gamle læge selvom der ikke er plads der.

Men spørg evt på apoteket, de ved også en masse om sådan noget. Tror slet ikke jeg tog d vitamin faktisk, jeg købte den med kalk og der var det i

Anmeld

26. oktober 2009

PrinsessensMor

Lærke90 skriver:

Det er selvfølgelig rigtig nok. Skyder også på at hun har det som blommen i et æg.

Jeg har termin d. 13 december. Vi har også belæg for at føde før tid i min familie  så tror også tøsen kommer ud før tid, men vil da holde øje med dig, for at se hvem der føder først

Haha... Før var jeg bange for fødslen, men nu glæder jeg mig til at vinde! I'm watching you 2- sagt med en uhyggelig hollywood stemme

Anmeld

26. oktober 2009

Lærke90

PrinsessensMor skriver:

Haha... Før var jeg bange for fødslen, men nu glæder jeg mig til at vinde! I'm watching you 2- sagt med en uhyggelig hollywood stemme

muhahaha bare vent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.