Julehygge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

Nadi

Jeg tænkte på om vi skulle have noget julehygge (igen) i år, det var så hyggeligt oppe hos Ivf og så har jeg brug for lidt ny inspirration til konfekt

Synes vi skal finde en dato snart, hvis der er stemning for det, for synes altid man hurtigt bliver booket i december. Eller er det bare mig??

Hvis jeg har mulighed for det vil jeg gerne lægge hus til, men tror bare ikke vi er færdige endnu så tør ikke love noget. Andre der vil og kan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Nadi

Så julehygger jeg da bare med mig selv

Anmeld

27. oktober 2009

Lise

Jeg synes det lyder som en alle tiders ide. Men jeg bor laaaaangt væk, og har eksamen lige op til jul, så deeet..

Anmeld

27. oktober 2009

Grynt

Joooo, vi vil da gerne komme og jule hygge med dig og Olli  Har du nogle evt. datoer?

Tina og Freja 

Anmeld

27. oktober 2009

Louise mortil4

det vil vi også hvis vi kan den dag

Anmeld

27. oktober 2009

Nadi

Nej ingen datoer, ville lige høre om der var stemning først. Og om der evt var en der kunne lægge hus til hvis nu vores køkken ikke når at blive færdig. Men jeg går på baarsel om en uge (regner jeg med) så har stort set alle dage åben

Det lyder godt at I vil komme og hygge  Oliver og Freja hyggede sig ihvertfald godt sammen sidst hos Tynen.

Anmeld

27. oktober 2009

Mie A

Hvor bor du??

Anmeld

27. oktober 2009

Nadi

Mie A skriver:

Hvor bor du??

I Karup, midtjylland

Anmeld

27. oktober 2009

Muffinmus

måske, alt efter datoen:-)

Men folk har ikke så god tid i hverken nov eller december tror jeg. Fik heller ingen svar på børne træffet den 8 nov, eller jo, lidt og vi skasl da nok hygge, men de fleste kunne vist ikke lige overskue det

Anmeld

27. oktober 2009

Mie A

Nadi skriver:

I Karup, midtjylland

Øv!! Lidt for langt væk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.