Forbrydelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

Monica

Hvem er morderen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Mary

Åååh ja, hvem er morderen?! Det er det de er geniale til altså, jeg ændrer mening HVER gang! Og så er den serie ligeså vanedannende som en fantastisk krimibog. Elsker det bare!

Umiddelbart tænker jeg på ham der Søgaard - han virker sådan tilpas biperson-agtig, men er alligevel en del med. Han skal forestille at være en bejler til fangefruen der, kan ikke huske hendes navn, men er sikkert meget mere end det! Måske var han med til det der angreb mod de civile sammen med faren til fangefruen (ved I hvem jeg mener? altså hende der er gift med Raben). Og det dækker de selvfølgelig over, og derfor er farmand heller ikke så vild med at Raben kommer ud af fængslet.

Måske har jeg en ny teori om en times tid

Anmeld

25. oktober 2009

Nadi

Så viser de lige en tissemand i den bedste sendetid!!

Anmeld

25. oktober 2009

Nadi

Jeg bryder mig ikke om faren, men jeg har absolut ikke et kvali-bud. Tror jeg skal lidt mere ind i historien før jeg kan begynde at gætte, men mine antenner er ude

Anmeld

25. oktober 2009

Helle30

Jeg synes, den er vild svær at følge med i denne gang - Også selvom jeg HAR puttet børn osv. Der er helt vildt meget politik, der skal regnes ind i.

Ja, så lige i aften har vi faste sundhedsplejerske på besøg, så jeg valgte at springe over og hygge med hende og pigerne i spisestuen, men da jeg kom forbi tv-et før, så jeg også tissemænd. Den havde jeg ikke set komme (som man siger - ).

- Helle - overtræt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.