Klamme reklamer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2021

Kir

Unicorn1 skriver:

Du behøver ikke have snakket om ørevoks for at få den reklame.. Det kan være, at du fx har nævnt, at dit øre klør eller noget med vatpinde eller lignende..

Det er bare et lidt sjovt sammentræf at så mange fik dem samtidig herinde. 

Men jeg har prøvetat jeg havde snakket om skilsmisse med min veninde og ikke så længe efter kom der en reklame for en terapeut med speciale i skilsmisser på fb. Men spørgsmålet er om det sker fordi Google lytter med, eller om det er fordi man lægger mærke til det fordi man pludselig har snakket om det...

Men som sagt har jeg ikke oplevet det efter jeg slog Google assistent fra. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Kir skriver:

Det er bare et lidt sjovt sammentræf at så mange fik dem samtidig herinde. 

Men jeg har prøvetat jeg havde snakket om skilsmisse med min veninde og ikke så længe efter kom der en reklame for en terapeut med speciale i skilsmisser på fb. Men spørgsmålet er om det sker fordi Google lytter med, eller om det er fordi man lægger mærke til det fordi man pludselig har snakket om det...

Men som sagt har jeg ikke oplevet det efter jeg slog Google assistent fra. 

Det er fordi Google lytter med.. Det er der ingen tvivl om.. Min kæreste der er IT konsulent siger også, at man skal slå assistenten fra, hvis man ikke vil have, at Google lytter med.. Men vi har en Google Home, så ville være træls at skulle slå den fra ..

Og ja det er da lidt spøjst, at så mange fik den.. Men tænker også, at hende den ene har ret i, at de tilpasser reklamerne til alder, køn osv.. Så det er måske derfor, at så mange herinde fik den.. 

Anmeld Citér

24. februar 2021

Tinstin

De reklamer burde nærmest forbydes! Jeg har adblock, så jeg ser dem ikke i firefox, men jeg skal love for, at jeg ser dem i DBAs App... Det er simpelthen lige til at kaste op over!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.