Justthinking skriver:
Da jeg var barn fandt jeg ud af at mine forældre også havde sex (i hvert fald hver weekend) om morgenen. Hvis vi alle lå og puttede spurgte de om jeg ville se fjernsyn (på eget værelse) og så lukkede de døren. Sengen knirkede og pludselig kom de ud og lod som ingenting. Dagligdagen var præget af at min far hele tiden tog på min mors bryster, hendes tissekone, numse, kom med tilnærmelser - alt sammen foran mig og jeg syntes det var SÅ ubehageligt og dette fortsatte selvom jeg forsøgte at sige fra.
Måske jeres søn er samme sted? At han har fundet ud af sex er en ting og ikke bryder sig om at I insisterer på at gøre det om morgenen når han er vågen? Selvfølgelig uden at vide om det er tilfældet 
Ikke fordi jeg mener at man skal overgramse hinanden i børnenes nærvær, men det er i min optik et skråplan, hvis man ikke udviser kærlighed, og anden fysisk berøring overfor hinanden bare fordi ens børn er tilstede - det viser dem vel at mor og far elsker hinanden.?
Når det er sagt, så kan/ og bør man i min optik tone ned for de seksuelle undertoner når ungerne bliver tilpas store, til at forstå det.
Mht. hvornår man som forældre dyrker sex. Hvis man låser sin dør, ikke skriger/ stønner så hele huset kan høre det, hvad er der så galt med at man som forældre dyrker sex en weekend morgen, selvom ens børn er vågne? Jeg mener der er perioder i ens liv, når man har børn, hvor det ændre sig hvornår det bedste tidspunkt for sex er.
Når børnene er små, kan man dyrke sex om aftenen, for de sover måske lidt tideligt, senere kan man om morgen, for de sover måske længere, men har man mere end et barn, og de begge eller alle sammen er teenagere, så vil der være perioder (måske år), hvor der stort set er børn vågne hele tiden, medmindre man sætter sit vækkeur til kl. 03 ;-)
Jeg insisterer på at have et voksent liv (kærlighedsforhold) til min mand, selvom vi har fået børn. Og jeg mener det er med at gøre kærlig og sex til noget tabubelagt/ ubehageligt, hvis man helt skal lade være så snart der kommer børn i huset.