Har I noget erfaring med moderkagen der ligger mod EXIT?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

Mary

Til gennemscanning for en 10 uger siden kunne hun se moderkagen ligge dybt bagtil, og blokerer dermed den naturlig exit  På daværende tidspunkt tænkte jeg egentlig bare at, jaja, det går nok, men nu begynder jeg da og tænke lidt mere over det. Jeg skal til scanning 10. nov. - uge 32 - for at se hvad status er.

Jeg skal føde hjemme, og ja, det siger jo sig selv at det ikke kommer til at ske hvis ikke den har fjernet sig dernede fra, og et kejsersnit er vel eneste udvej, og det vil jeg bare ikke! Vil overhovedet ikke sidde og tage sorgerne på forskud, og ved også at oftest flytter den sig, men hvad nu hvis den ikke gør?! Har læst at de så tager barnet ved ks 2-3 uger før termin pga blødningsrisiko - uha, og det er jo sådan snart lige pludselig så  Set fra den positive side, så undgår vi julen, Julianes fødselsdag og nytår

Men har I prøvet det??

Maria 30+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Tynen

Har ikke selv prøvet det, men en fra min anden MG fik foretaget KS da hendes ikke havde flyttet sig.
Tror (Men uden at ane en dyt om det)  faktisk ikke der er anden udvej, desværre!

Men skal vi ikke bare krydse fingre for at den når at flytte sig?!

Anmeld

25. oktober 2009

Nadi

Har heller ikke prøvet det, og tror heller ikke at der er anden udvej en KS. Men det er desværre lidt svært at sige man ikke vil, selvom det ville være rart at man helt selv kunne bestemme hvordan sådan noget skal forløbe

Godt at du kan se det fra den positive side, det er vel også det eneste man kan og det mest fornuftige.

for at de kan fortælle dig at den har flyttet sig så du får din hjemmefødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.