MillyMy skriver:
Imellem 27-34 dage, det veksler lidt. Derfor jeg egentlig ville prøve med ægløsningstest, for at få en fornemmelse af det.
Jeg har en app der holder øje med min cyklus, og i følge den skulle min ægløsning have lagt d. 16.
Så begyndte at teste d. 11. Februar og de har været negative ind til i går, hvor det begyndte at ligne noget - to 2 i går med timers mellemrum,som viste det samme. Derfor troede jeg den var der i dag 
Måske jeg skal have fat i sådan elektronisk, de er bare så dyre 
Ja okay, men hvis den denne gang er 34 dage, så kan det jo passe med d. 20.
det kan jo dog også være at du har haft det, og at den test du lagde op fra start, viser et fald - altså at den måske havde været mere positiv om formiddagen.
Jeg er langt fra ekspert, er selv meget nu i det med test, men man bliver hurtigt klog på google, når man er i vildrede
fortsæt med at teste ville være mit bud. Jeg bruger lige nu nogle billige nogle fra clear&simple - godt nok har jeg endnu ikke set en positiv test, da jeg ikke er så langt endnu, men indtil videre synes jeg klart at dem fra rfsu er de bedste (har dog hørt negativt om deres graviditetsteste). Jeg har også prøvet dem fra valmed med stav, men der synes jeg man får en ret tydelig streg uanset, og så tror man den er lige op over længe før den er der. Min erfaring ihvertfald.
Anmeld
Citér