Ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
16 svar
2 synes godt om
17. februar 2021

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Så blev det lige min tur til at få et sæt ekstra øjne til at kigge min test efter.

Jeg er ikke vandt til at bruge disse ægløsningstest, og de sidste 3 dage har jeg testet, fordi jeg regnede med min ægløsning ville lægge på dette tidspunkt, men de andre dage har jeg ikke været i tvivl om at de var negative!

Men hvad siger i til den jeg lige har taget? Positiv, eller lige op over

Hvis den ikke er positiv, venter jeg så med ny test til i morgen, eller skal jeg tage en senere i dag ? Jeg føler mig lidt på udebane her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg tror dit lh peak nærmer sig, prøv igen iaften og imorgen. Husk at selve ægløsningen først finder sted 24-36 timer Efter du har en positiv test. 

Mine så sådan ud formiddag, middag og aften i sidste cyklus.

Anmeld Citér

17. februar 2021

MillyMy

Lambi90 skriver:

Jeg tror dit lh peak nærmer sig, prøv igen iaften og imorgen. Husk at selve ægløsningen først finder sted 24-36 timer Efter du har en positiv test. 

Tak for det!

Jeg vil prøve at teste senere i aften så så det har måske ikke den store betydning at kæresten og jeg have sex i går

Anmeld Citér

17. februar 2021

ErDetSnartNU

MillyMy skriver:

Tak for det!

Jeg vil prøve at teste senere i aften så så det har måske ikke den store betydning at kæresten og jeg have sex i går

Det har da dejlig betydning for forholdet, at man har sex med hinanden - hvis man kun synes, at sex er noget værd, hvis der er positiv test, er det da et trist syn på fysisk nærhed med sin kæreste. 

Anmeld Citér

17. februar 2021

MillyMy

ErDetSnartNU skriver:

Det har da dejlig betydning for forholdet, at man har sex med hinanden - hvis man kun synes, at sex er noget værd, hvis der er positiv test, er det da et trist syn på fysisk nærhed med sin kæreste. 

Rolig nu! Jeg mente ikke noget slemt med det. Mere om det ingen betydning havde i forhold til en evt. Chance for graviditet

Anmeld Citér

17. februar 2021

Lambi90

MillyMy skriver:

Tak for det!

Det er svært at sige, har læst at sædceller kan leve op til 5 dage "indeni", så hvis din kærestes er rigtig gode, så er de måske stadig klar når ægget er klar. Men altså bliv da ved!

Anmeld Citér

18. februar 2021

MillyMy

Lambi90 skriver:

Jeg forstår det simpelthen ikke, i dag ser den mere negativ ud end i går

Anmeld Citér

18. februar 2021

Lambi90

MillyMy skriver:

Hmm... altså testene kan godt svinge en smule i cyklus, men prøv at blive ved at teste. Hvad cyklusdag er du på? 

Anmeld Citér

18. februar 2021

Rockertand

MillyMy skriver:

Det er derfor, man skal teste flere gange om dagen.

Anmeld Citér

18. februar 2021

MillyMy

Lambi90 skriver:

Hmm... altså testene kan godt svinge en smule i cyklus, men prøv at blive ved at teste. Hvad cyklusdag er du på? 

Dag 18

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.