Hej.
Jeg har et spørgsmål omkring huskøb og tvangsauktion, som jeg ønsker svar fra folk, som VED noget om emnet, og ikke gætter 
Jeg lagde i en ung alder alle mine æg i samme kurv, og var sammen med en mand i knab 20 år, som egentlig aldrig behandlede mig særlig pænt, men jeg kunne ikke komme ud af det dengang.
Vi købte hus, som vi nåede og eje i 10 år før det gik på tvang grundet han havde et skjult misbrug og derfor brugte han alle vores penge på dette bag min ryg, fik udbetalt sin løn på forhånd for at betale gæld af til andre, så vi ikke havde til huslejen (dette fattede jeg intet af, at det gik så dårligt med terminerne, da jeg var ført bag lyset), og efter at have kæmpet i lang tid, så røj huset desværre.
Jeg er idag sammen med en anden mand. En skøn, skøn mand, som behandler mig som jeg fortjener, og jeg er så ked af, at jeg har denne her gæld og historie med mig ind i forholdet. Manden ønsker huskøb (det samme ville jeg ønske), men han er helt med på, at leje af hus også kan gå an (dette er dog meget dyrere og ikke en investering i fremtiden), og min gæld betyder intet for ham. Men nu tænker jeg alligevel på, om man mon kan låne penge til nyt hus, trods en tidligere tvangsauktion, som IKKE er betalt af og ikke bliver det i mange, mange år.
Jeg ved, hvad jeg selv TROR, men jeg ville ønske, at jeg ikke havde ret, og at man måske godt må låne til et nyt huskøb?
Jeg beder om en god tone i debatten, og som sagt svar fra nogen, som kender svaret, og ikke som jeg selv kunne- antage