Lovligt med donoræg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2021

Carina:-)

Tommelise skriver:

Det kan da sagtens være, at man selv må betale sig fra det i det private. 

Kan faktisk godt forstå at TS og kæresten gerne vil have, at barnet er en del af dem begge. 

Det forstår jeg også godt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2021

Carina:-)

2017morigen skriver:

Donoræg er lovligt både i offentligt og privat regi. Men ikke dobbelt donation som det vil blive her da det er 2 kvinder, hvor de ønsket at ægget fra den ene kvinde bliver befrugte med donorsæd og den anden kvinde bære det. 

Heldigvis et udlandet ikke så firkantet- har lige spurgt mig omkring . Og fx Rusland yder den service.  Bare trist at det er nødvendigt at skulle tage ud af landet for at få sit ønske opfyldt. 

Anmeld Citér

11. februar 2021

Abracadabra

Det er desværre mere risikofyldt for både mødre og barn at vælge denne løsning. Mødrene får enten en hormonkur (med mulige bivirkninger) eller en donorgraviditet (som er farligere for kvinden), og barnet får en mere risikofyldt graviditet (risiko for væksthæmning og for tidlig fødsel). 

Så hvis man kan undgå at få børn på denne måde, er det fornuftigere. 

Anmeld Citér

12. februar 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Altså fik sat en andens æg op selvom hendes egne æg fungerede fint?  og tusind tak for hjælpen

Ja, hun fik sat sine kones æg op selvom hendes egne ikke fejlede noget. Det fik hun 2 gange, da hun desværre aborterede 1 gang. Det var begge gange i England. 

Jeg kan desværre ikke oplyse om, hvilken klinik det var på, da hun ikke længere er ansat og jeg ikke har kontakt til hende. Men mener det var for omkring 3 år siden.

Held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.