Reaktion og svær indkøring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2021

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Og så skal I huske på nogle børn reagerer med det samme i opstartsperioden mens andre børn reagerer efter 3 måneder

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2021

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar og inputs. Det har beroliget mig lidt. Idag er en my bedre, hun kan lidt bedre selv få gang i sig selv uden at klamre sig til. Vi leger borte-tit og en rigtig god ide med billeder af dagplejen herhjemme, hvis vi må det for DP. 

Vi var afsted idag, og det ender nok med vi starter forfra. Vi var der i lidt over en 1 time, efter 5 min gråd på mors skød, styrede hun afsted på legegulvet og legede med lidt forskelligt, var bla. også ovre at vise DP mor noget legetøjet. Vi fortsætter måske sådan i morgen og så gradvist vil jeg tage væk. 

Men hold nu op det er hårdt. Jeg er helt ødelagt, det er som at have en nyfødt igen og alt er overskueligt. Jeg starter på arbejde mandag (hjemme) og frygter om jeg kan beholde det, for jeg vil ikke kunne være herhjemme med en ked pige. 
i morgen kommer faren hjem, så jeg håber det hjælper både herhjemme og i DP. Hvis ikke, aner jeg ikke mine levende råd.

Anmeld Citér

10. februar 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Når du siger at der intet om natten. Så kan det ikke være ørene. Så er jeg rimelig sikker på og som andre herinde skriver. Så er det dp start der påvirker hende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.