Det lyder fuldstændig som mit første barn... Han var også altid træt efter kort tid - uanset hvad vi lavede - men når jeg så ville putte ham, tog han lang tid at putte og vågnede ALTID efter 30 minutter. Det vendte først, da han blev 8 måneder!
Det var så hårdt... Og søvnen kom virkelig til at fylde alt for meget for os.
Min dag bestod kun af at putte og han var altid træt. Og jeg fik nemlig også altid den der: "skal han allerede sove igen?!"... JA! Han sov heller ikke om natten for den sags skyld.
Han kunne ikke lide babylegetøj, da han var i den alder. Det fik ham til at græde - han virkede overvældet og jeg kunne se, at han blev decideret bange, da jeg lagde ham på legetæppet første gang! Han var dog også ret sart. Kunne pibe over en Lamaze-blækssprutte, fordi den var for overvældende.
Måske er din baby også "sart"/sensitiv?
Jeg viklede en del - det gav ham ro. Og mig for den sags skyld. Det var det eneste, der fik ham til at sove i længere tid, da han var på din babys alder.
Jeg ved stadig ikke, om jeg gjorde noget forkert, eller om han bare var sådan fra fødslen. Han var bare så sur hele tiden. 
Ja, det er bare hårdt. Måske skulle du sætte barren lidt ned. Nogle gange bare ligge og stirre op i loftet, mens baby selv kigger på noget - eller også bare kigger lidt op i loftet. Eller kigge ud af vinduerne, på bogreolerne eller hvad I nu har. Bare slap af. Syng sange. Der behøves ikke ske så meget... (selvom det er netop det, man selv har brug for nu pga. corona og isolation. At der sker NOGET snart...)
Anmeld
Citér