Havde slet ikke forestillet mig at det skulle være let at blive forældre og have en baby overhovedet, men altså... Puha, det er hårdt. Har svært ved at finde ud af, hvad jeg skal lave med den lille fyr. Han vågner, jeg giver ham mad, sætter ham ved aktivitetstæppet indtil han bliver træt af det og græder, tager ham derefter med i tremmesengen hvor han bliver underholdt af uroen til han græder, så prøver jeg at sætte ham på en gyngestol indtil han græder (snakker med ham ved hver aktivitet), tager han med og står foran et spejl og underholder ham, prøver at lægge ham i vores seng og snakker med ham og har legetøj fremme. Kan underholde ham i 1 time til 1,5 times tid med alt det nævnte, derefter løber jeg tør for idéer, fordi han græder næsten ved hver aktivitet.. Er ved at blive frustreret..
Prøver at sætte ham i en siddende position, så græder han, prøver at lægge ham ned, så græder han... Hvad kan jeg mere gøre?
SP siger han gerne skulle holde sig vågen i Max 2 timer, men ved ikke hvordan jeg kan trække den så lang ud. Og er mega træt og udmattet..
Han vokser som han skal, sover 4-5 timer om natten med 2 opvågninger, i løbet af dagen tager han kun lur mellem 30 min til 1 time. Han er 2,5 måned gammel.
Anmeld
Citér