Ser piger også Paw Patrol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har din datter været interesseret i Paw Patrol?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.048 visninger
14 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. februar

Anonym trådstarter

Min søn er blevet for gammel til Paw Patrol, som han tidligere var kæmpe fan af, og spørgsmålet er så om vi skal sælge hele kassen med Paw Patrol legetøj, eller vi skal gemme det til lillesøster bliver stor...?

Vi kunne godt bruge pengene, men omvendt er der rigtigt meget fint og dyrt legetøj, som han har fået til fødselsdage og jul, som jo ville være ærgerligt at have skilt sig af med, hvis hun nu også gerne vil lege med det om 2 år.

Han siger selv at vi gerne må sælge det.

Jeg kan ikke lige forestille mig piger være kæmpe fan af Paw Patrol, eller er det bare mig der ikke har forstand på Paw Patrols målgruppe...?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar

Loa

Profilbillede for Loa
kan ikke ønske mig mere :)

Min datter der nu er fire, har været heeeeeeelt vild med Paw patrole og er faktisk stadig lidt interesseret i dem  

Hun ville elske at arve sådan en omgang Paw patrole legetøj, så jeg ville helt sikkert gemme det

Anmeld Citér

7. februar

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Vores datter på 2 år ser med jævne mellemrum Paw Patrol.. Hun har været igennem hele serien nu, og kører på 2. Omgang.. Og har lige kigget på rygsæk til hende, men ved ikke helt, om hun ville vælge PP eller Frost, så ville ikke købe en uden hende

Anmeld Citér

7. februar

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Min søn er blevet for gammel til Paw Patrol, som han tidligere var kæmpe fan af, og spørgsmålet er så om vi skal sælge hele kassen med Paw Patrol legetøj, eller vi skal gemme det til lillesøster bliver stor...?

Vi kunne godt bruge pengene, men omvendt er der rigtigt meget fint og dyrt legetøj, som han har fået til fødselsdage og jul, som jo ville være ærgerligt at have skilt sig af med, hvis hun nu også gerne vil lege med det om 2 år.

Jeg kan ikke lige forestille mig piger være kæmpe fan af Paw Patrol, eller er det bare mig der ikke har forstand på Paw Patrols målgruppe...?

Det er både for drenge og piger, der er jo også pige hunde. 

men det er jo svært at sige hvad hun er interesseret i at lege med om 2 år. Eller om der er noget helt andet, der fanger hende mere. 

Men ja, selvfølgelig kan piger lege med paw patrol. 

Anmeld Citér

7. februar

Anonym

Min datter sidder pt i pp nattøj

Anmeld Citér

7. februar

ccma

Profilbillede for ccma

Min datter bliver 3 til april og hun elsker alt med Paw patrol. Nattøj, sengetøj, malebøger, puslespil og legetøj. 

Købte et Marshall kostume til hende i fredags og hun har haft det på hele weekenden, fra morgen til aften��

Anmeld Citér

7. februar

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Anonym skriver:

Selvfølgelig Kan piger lege med paw patrol. Ligeså vel som de kan lege med Batman og biler. eller at en dreng kan lege med Barbie og my Little pony. Det handler jo bare om interesse

Anmeld Citér

7. februar

1518

Profilbillede for 1518

Begge mine piger (på 3 og 5) elsker at se Paw Patrol

Anmeld Citér

7. februar

ErDuHerIkkeSnart

Profilbillede for ErDuHerIkkeSnart

Det kommer vel an på pigen Min datter er ikke synderlig interesserer i det, min søn heller ikke. Jeg tænker ikke, at det er særlig kønsbestemt, hun er lige nu vild med Løvernes Garde og min søn er til gengæld helt bidt af Anna/Elsa/Frost ...

Anmeld Citér

8. februar

Anonym

Paw patrol er lige så mange for piger som drenge jeg kan dog ikke svar dig på om hun også kommer til at kunne li Paw patrol som sin storbror det kan tiden kun giv jer svar på Jeg har en niece  på tre som elsker Paw patrol men det betyder ikke at verden hendes lillesøster eller lillebror kommer til at have samme interesse Og derfor skal man også efter min mening pas  på med at dele ting op i Køn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.