FYSISKE butikker, helst - Dankort?eller mobilpay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2021

Anonym trådstarter

Jeg ville såmænd bare fortælle trådstarter (som jeg antager vil starte forretning op for ellers er det da et sært spørgsmål at stille?), at en afstemning om noget men lovmæssige ikke kan vælge fra, ikke giver mening. 

Hvis trådstarter er studerende og fx søger svar til en opgave, så er rådet i stedet, at hun undersøger emnet bedre, så spørgsmålene sættes korrekt op. 

Egentlig bare tiltænkt som en venlighed. 

Vh. 

Jeg vælger vel selv om jeg vil tilbyde dankort automat eller mobilpay, eller begge dele? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2021

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar

Anmeld Citér

3. februar 2021

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg foretrækker dankort, men jeg har heller ikke mulighed for at få Mobilepay (bosiddende i udlandet). Jeg har et par gange stået i en situation hvor der kun blev accepteret kontanter eller Mobilepay, hvilket var pænt træls. 

Anmeld Citér

3. februar 2021

Lje

Anonym skriver:

Jeg vælger vel selv om jeg vil tilbyde dankort automat eller mobilpay, eller begge dele? 

Det gør du. Du kan bare ikke vælge kontanter fra. 

Vh.

Anmeld Citér

3. februar 2021

Lje

Pb18 skriver:

Det kan da også være overvejelser om man som erhvervsdrivende skal investere i en dankort terminal eller kan nøjes med mobile Pay. Overskriften er trods alt et spørgsmål om de to

Jo bevares. Der er bare sat "kontanter" på som svarmulighed. 

Og det ville ikke give mening at vælge det fra. 

Med kontanter følger fx udgifter til kasseapparat mv., som skal fx i en forretningsplan. 

Vh.

Anmeld Citér

3. februar 2021

Naha

Anonym skriver:

Hvad vil I helst benytte i fysiske butikker? Når I shopper. 

Ingen af dem jeg bruger oftest NFC 

Det er betaling hvor jeg bare lægger mobilen på betalings automaten

Men hvis jeg skulle vælge så var det bare kontaktløs kortbetaling, da det er hurtigt  

Anmeld Citér

3. februar 2021

B&J

Jeg syntes der er nåede hyggeligt over med kontanter totalt gammeldags men tror også det er fordi når jeg bruger kontanter så tænker jeg på den gamle slik butik der var i den by jeg boede i før da jeg var barn hun delte slikket op i 1kr også når man fik lov til at shoppe slik om fredagen var det bare lykken plus jeg kendte hende ud over det så stemning og hyggen og stolt over de penge man stod med  men hvis jeg shopper på nettet elsker jeg mobil pay

Anmeld Citér

3. februar 2021

Anonym trådstarter

Lje skriver:

Det gør du. Du kan bare ikke vælge kontanter fra. 

Vh.

Tak  ved det godt. Skrev kun kontanter på, fordi nogen måske ville skrive “jeg bruger kun kontanter”

Anmeld Citér

3. februar 2021

Anonym trådstarter

Naha skriver:

Ingen af dem jeg bruger oftest NFC 

Det er betaling hvor jeg bare lægger mobilen på betalings automaten

Men hvis jeg skulle vælge så var det bare kontaktløs kortbetaling, da det er hurtigt  

Kan man bruge telefonen på dankort automat? Spørg måske dumt 

Anmeld Citér

3. februar 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Kan man bruge telefonen på dankort automat? Spørg måske dumt 

Ja det kan man. Det her jeg også på min. Men da min dankort sidder i mit mobil cover. Så det somxregel bare det der kommer frem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.