FYSISKE butikker, helst - Dankort?eller mobilpay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jeg vil helst bruge -

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.713 visninger
24 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2021

Anonym trådstarter

Hvad vil I helst benytte i fysiske butikker? Når I shopper. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Har sjældent kontanter. 

kan slet ikk finde ud af det der scanne noget med de der QR koder

bruger mobilepay hvis jeg har glemt min dankort derhjemme. Men ellers er det altid det jeg bruger 

Anmeld Citér

3. februar 2021

Lje

Anonym skriver:

Din afstemning er ikke så meget bevendt, da du overser Betalingsloven. Du skal tage imod kontant betaling ml. kl. 06-22 hvis du tager imod betaling på kort/mobil.

Heller ej må du skilte med, at du foretrækker elektronisk betaling. 

Du kan søge dig til mere info og husk at få råd og vejledning af det lokale erhverscenter ved forretningsopstart. 

Vh. 

Anmeld Citér

3. februar 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg vil helst bruge dankort i fysiske butikker. Hvis man skal forvente et køb fra min side skal der være adgang til dankort. Jeg har aldrig kontanter og jeg bryder mig ikke om at have mobilen fremme når jeg handler/shopper. 

Anmeld Citér

3. februar 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg bruger Dankort, men hvis der er mobilepay bruger jeg det, for så får jeg også kvitteringerne ind på mappen og det synes jeg er meget rart. 
Så jeg bruger faktisk kun dankort, hvor der ikke er mobilepay. 

Anmeld Citér

3. februar 2021

AnoMor

Lje skriver:

Din afstemning er ikke så meget bevendt, da du overser Betalingsloven. Du skal tage imod kontant betaling ml. kl. 06-22 hvis du tager imod betaling på kort/mobil.

Heller ej må du skilte med, at du foretrækker elektronisk betaling. 

Du kan søge dig til mere info og husk at få råd og vejledning af det lokale erhverscenter ved forretningsopstart. 

Vh. 

Spørger måske dumt. Men hvad har dit svar med noget at gøre? Er det ikk bare en almindelig afstemning om hvad folk foretrækker eller er der noget jeg har misset?

Anmeld Citér

3. februar 2021

Lje

Spørger måske dumt. Men hvad har dit svar med noget at gøre? Er det ikk bare en almindelig afstemning om hvad folk foretrækker eller er der noget jeg har misset?

Jeg ville såmænd bare fortælle trådstarter (som jeg antager vil starte forretning op for ellers er det da et sært spørgsmål at stille?), at en afstemning om noget men lovmæssige ikke kan vælge fra, ikke giver mening. 

Hvis trådstarter er studerende og fx søger svar til en opgave, så er rådet i stedet, at hun undersøger emnet bedre, så spørgsmålene sættes korrekt op. 

Egentlig bare tiltænkt som en venlighed. 

Vh. 

Anmeld Citér

3. februar 2021

AnoMor

Lje skriver:

Jeg ville såmænd bare fortælle trådstarter (som jeg antager vil starte forretning op for ellers er det da et sært spørgsmål at stille?), at en afstemning om noget men lovmæssige ikke kan vælge fra, ikke giver mening. 

Hvis trådstarter er studerende og fx søger svar til en opgave, så er rådet i stedet, at hun undersøger emnet bedre, så spørgsmålene sættes korrekt op. 

Vh. 

Jeg tog det nu heller ikk som noget negativt overhovedet. Jeg undrede mig bare l er konteksten mellem dit svar og trådstarters spørgsmål. Kunne jo godt være jeg var gået glip af et eller andet.  

Anmeld Citér

3. februar 2021

Pb18

Lje skriver:

Vh. 

Det kan da også være overvejelser om man som erhvervsdrivende skal investere i en dankort terminal eller kan nøjes med mobile Pay. Overskriften er trods alt et spørgsmål om de to

Anmeld Citér

3. februar 2021

Anonym trådstarter

Pb18 skriver:

Det kan da også være overvejelser om man som erhvervsdrivende skal investere i en dankort terminal eller kan nøjes med mobile Pay. Overskriften er trods alt et spørgsmål om de to

Lige præcist

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.