Skyggestreg har vækket et testmonster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2021

Girafmor

Enig med hvad en anden skriver. Jeg har kunnet teste tidligt på valmed tester. Jeg ville få fat i sådan en (de kan fås i Netto, Bilka osv til ca 20 kr stykket).

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2021

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Jeg ser 2 positive graviditetsteste

Anmeld Citér

3. februar 2021

Anonym trådstarter

Der er ikke nogen tvivl, mine streger er altså blot skygger. Der var ikke farve i dem, og både igår og her til morgen tester jeg helt blankt på både valmed og babyplan. 

Jeg forventer mens i weekenden engang, og tror (TROR) jeg pakker mit testmonster væk, og afventer. 

Tak for jeres kig 

Anmeld Citér

3. februar 2021

Anonym trådstarter

Nej nej nej, nu havde jeg lige fundet ro ved at der var blankt, og så gør jeg FY at kigge på dem en sidste gang. Se nu der - valmed laver skygge IGEN!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. februar 2021

Mor Christa

Er det en ny test? For så er du oppe på mange “skyggestreger”.. de ser positive ud.. 

Anmeld Citér

3. februar 2021

Anonym trådstarter

Det er en ny test, men tro mig, der har været mange helt blanke imellem. Det er simpelthen lige til at blive rundtosset af - jeg har efterhånden nedstirret så mange negative test at jeg ser røde streger for øjnene

hvad er jeres erfaring med Abblo tidlig test? Jeg kan se at de har nogle der kan måle helt ned til 5? 

Anmeld Citér

3. februar 2021

MEF

Jeg har taget et hav af graviditets tests, og aldrig nogensinde fået nogen form for steg, med mindre jeg var gravid og Stregerne er ends så tydelige at de kan fanges på billede. Jeg har svært ved at forestille mig at du ikke har HCG i kroppen...

Anmeld Citér

8. februar 2021

Anonym trådstarter

Tak for jeres tid.

Jeg har læst en del opslag om skyggestreger på nettet de her dage, og jeg synes altid de ender uden at man finde ud af, om "hovedpersonen" så rent faktisk var gravid. 

Men det er jeg ihvertfald ikke. Vågnede med mens, som jo så er kommet på 16. Dagen fra positiv Æl test, og dermed jo lige præcis til tiden.

Jeg har tilgengæld taget så mange test de sidste 14 dage pga både fejlregning og den første dumme skyggestreg! Tror jeg har brugt i omegnen af 1200kr, og er stødt på mange flere skyggestreger, men også med mange negative imellem. En anden gang overvejer jeg ikke engang at teste før min mens er udeblevet. Øv hvor har jeg været væltet omkuld de sidste 14 dage!

Så det var min historie for denne gang. Til alle testmonstre derude, så håber jeg at i kan komtrollere det bedre end mig.

Anmeld Citér

8. februar 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Tak for jeres tid.

Jeg har læst en del opslag om skyggestreger på nettet de her dage, og jeg synes altid de ender uden at man finde ud af, om "hovedpersonen" så rent faktisk var gravid. 

Men det er jeg ihvertfald ikke. Vågnede med mens, som jo så er kommet på 16. Dagen fra positiv Æl test, og dermed jo lige præcis til tiden.

Jeg har tilgengæld taget så mange test de sidste 14 dage pga både fejlregning og den første dumme skyggestreg! Tror jeg har brugt i omegnen af 1200kr, og er stødt på mange flere skyggestreger, men også med mange negative imellem. En anden gang overvejer jeg ikke engang at teste før min mens er udeblevet. Øv hvor har jeg været væltet omkuld de sidste 14 dage!

Så det var min historie for denne gang. Til alle testmonstre derude, så håber jeg at i kan komtrollere det bedre end mig.

Til dig Øv for denne gang. 

Sådan er det desværre når man ønsker det så meget. Og det er helt normalt. 

Men Woow det kalder jeg et testmonster når man kan bruge 1200kr på teste, ( self der er sikkert andre der bruger flere penge end det du brugte )   Men held og lykke med jagten på de 2 streger. Håber du snart opnår dem

Anmeld Citér

9. februar 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Til dig Øv for denne gang. 

Sådan er det desværre når man ønsker det så meget. Og det er helt normalt. 

Men Woow det kalder jeg et testmonster når man kan bruge 1200kr på teste, ( self der er sikkert andre der bruger flere penge end det du brugte )   Men held og lykke med jagten på de 2 streger. Håber du snart opnår dem

Tak - det er okay. Det var ikke noget vi jagtede, men stregerne på valmed gjorde mig fibrilsk. Nu har jeg stadig et par ekstra liggende til en dag hvor jeg er gået OVER tid  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.