Hej søde jer,
Jeg er helt ny herinde, og her kommer et længere indlæg. Simpelthen for at få "luftet ud" anonymt 
Jeg har længe døjet med uregelmæssig cyklus og cyster på æggestokkene. Derfor tester jeg med ægløsningstest når jeg mærker smerter i underlivet - altså for at vide om det er en cyste eller ægløsning.
I denne cyklus testede jeg positivt for Æl d.15 Jan og havde tilhørende AV! Smerterne gik over og alt var godt. Indtil d. 23 jan hvor jeg igen får ondt og mistænker derfor en cyste, da jeg jo har haft Æl. MEN det var simpelthen endnu en gang ægløsning der var igang ifølge Æl-test - hvilket jeg troede var umuligt, men har så læst at det faktisk er en ting 
Nå, dagene gik, og igår (d. 30. Jan) får jeg ondt IGEN! Æl teste er kun svage og dermed jo negative, så jeg tænker cyste.
Jeg er dog nysgerrig og har et par Gteste liggende, og imorges fremkom en meget utydelig streg - som jeg tænker må være den berømte skyggestreg.
jeg kan dog ikke styre det testmonster der pludselig er vågnet op til dåd, og tager endnu 2 teste, der er bragende negative.
Jeg har 1 test tilbage som jeg vil prøve imorgen tidlig. Men monsteret har også lige bestilt en sending tidlig gteste hjem, åbenbart for en sikkerheds skyld 
Vi bruger ikke beskyttelse. Ikke fordi vi planlægger, men grundet mine smerter på prævention, samt at en spontan graviditet ville være lykkeligt modtaget - hvis det skulle ske.
Jeg prøver lige at få sat et billede ind. Om ikke andet så for, at andre kan se hvordan en skyggestreg ser ud. Men jeg hører meget gerne fra andre der kan genkende noget fra min situation.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér