Legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. januar 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Godmorgen I dejlige mennesker

Jeg vil lige spørge jer til råds, da jeg lige pludselig blev i tvivl. 
Jeg har lige købt den her. https://geppel.dk/products/science-explorer-lava-eksperiment (og nej det er ikke min sidexD ) 

Jeg ville lave det sammen med min nevø, men efter jeg havde købt den(ja læste ikke helt nedxD) så jeg at der står aldersforslag 10 år og min nevø er kun lige fyldt 3. 
Ville I lave det med en på 3? Altså hvor han mere ser på og man selv arbejder med tingene og passer ham selvfølgelig? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2021

AnoMor

BAE skriver:

Jeg har lige købt den her. https://geppel.dk/products/science-explorer-lava-eksperiment (og nej det er ikke min sidexD ) 

Jeg ville lave det sammen med min nevø, men efter jeg havde købt den(ja læste ikke helt nedxD) så jeg at der står aldersforslag 10 år og min nevø er kun lige fyldt 3. 
Ville I lave det med en på 3? Altså hvor han mere ser på og man selv arbejder med tingene og passer ham selvfølgelig? 

Jeg ville nok ikk gøre det. Men tænker det afhænger af barnet. Og det forstår det ikk må rører osv.

Anmeld Citér

30. januar 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Altså umiddelbart kan du jo godt. Spørgsmålet er nok om han får det ud af det som er tiltænkt. Eller det ud af det som du har tiltænkt. Forståelsen for det kemiske samt reaktionen er der jo nok ikke. I hans alder imponerer alt næsten. Sæbebobler, badebombe, glimmer eller lignende. Så jo det vil muligvis imponere ham, men der er nok ikke så meget læring i det

Anmeld Citér

30. januar 2021

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
BAE skriver:

Jeg ville købe noget kartoffelmel og så ville jeg lege med det i stedet - tilføj lidt vand så har du leg i et godt stykke tid. 
hvis du køber frugtfarve kan I også lege med farverne. 

men det skal lige siges at jeg kun skriver det fordi jeg ikke aner hvad det eksperiment som du har købt egentlig er. Måske er det også sjovt for en på 3 år

Anmeld Citér

30. januar 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Altså du kan jo fint vise ham det så han står på afstand, vi har lavet det for børnene i en børnehave jeg har været i, men børnene er jo selvfølgelig for små til at lave det og forstå hvad der sker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.