Tillæg for ufaglært SOSU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2021

Anonym

Bellabum skriver:

Jeg kender ikke reglerne men er nysgerrig så måske i ved noget.

I børnehaver og på skoler må man pt. Ikke være tilknyttet mere end en institution. Er der mon ikke begrænsninger i ældreplejen?

Kan også sagtens være anderledes da man jo ikke har en fast gruppe man følger ligesom i børnehave og skole 

nej, der er ingen begrænsninger.

Men når der feks er smitteudbrud på plejecentre isolere man og lukker afdelingerne ned. Og de fleste steder begrænser man hvem af de ansatte som så passer de smittede, for at undgå yderligere smitte til ansatte og beboere.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2021

Naha

Anonym skriver:

Jeg er ufaglært afløser i hjemmeplejen, og får så KH som supplement.. 

Jeg sidder så og regner på, hvem der skal bruge mit bikort og hovedkort næste måned, og er derfor rigtig meget i tvivl om, hvilken løn jeg skal regne med, når der er tillæg indover.. Min chef og kollegaer kan ikke give mig et svar på, hvad tillæggene er i kr. Pr. Time de forskellige dage (aften, lørdag og søndag).. 

Så er der nogle venlige sjæle, der vil fortælle, hvad I får i tillæg de tre dage/tidspunkter? Meget gerne, hvis I arbejder i den kommunale hjemmepleje

Hvor længe har du arbejdet ? 

Hvis du har en tidliger løn seddel, kan du med stor sandsynlighed så hvad du får for de enkelte timerjeg er ufaglært i hjemmeplejen

Jeg får ca 130 i timen 65 på søndage, omkring 40 kr om lørdagen. Og i helligdagene får jeg 130 i tillæg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.