Gode spil på tablet til 4 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. januar 2021

Baby2017

Halløj!

Jeg har en pige på snart 4 år og det er begrænset hvor meget vi har brugt vores tablet til hende, men nu kunne jeg godt bruge et par gode spil der gerne er lærerige også. Hun er ikke vandt til at bruge den så de skal ikke være for komplekse ift. brug af tablet og betaler gerne så der ikke er reklamer, for dem får hun hele tiden klikket på og så skal jeg hjælpe hende ud af det igen.

Det er en favre ny verden for os begge så vi har virkelig brug for nogle inputs

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2021

AnoMor

Baby2017 skriver:

Halløj!

Jeg har en pige på snart 4 år og det er begrænset hvor meget vi har brugt vores tablet til hende, men nu kunne jeg godt bruge et par gode spil der gerne er lærerige også. Hun er ikke vandt til at bruge den så de skal ikke være for komplekse ift. brug af tablet og betaler gerne så der ikke er reklamer, for dem får hun hele tiden klikket på og så skal jeg hjælpe hende ud af det igen.

Det er en favre ny verden for os begge så vi har virkelig brug for nogle inputs

Min søn var meget glad for Bimi Boo.  

Anmeld Citér

12. januar 2021

Baby2017

AnoMor skriver:

Min søn var meget glad for Bimi Boo.  

Dem har vi faktisk også og hun er god til dem, men kunne godt tænke mig lidt andet udvalg 

Anmeld Citér

12. januar 2021

AnoMor

Baby2017 skriver:

Dem har vi faktisk også og hun er god til dem, men kunne godt tænke mig lidt andet udvalg 

Så har jeg desværre ikk nogle bud. Det var de eneste han spillede. Nu er han 5 år og spiller dem stadig. Men han spiller mest home pin nu som er et strategi spil 

Anmeld Citér

12. januar 2021

Girafmor

Vi har været meget glade for de apps der er lavet af "Toca". Der er en købmands-app, en teselskabs-app en frisør app, en "lav en robot app" osv.

Mener de koster omkring 20 kr stykket - det gjorde de i hvert fald dengang. De er uden reklamer.

Anmeld Citér

12. januar 2021

CBbaby

Dublo world - lidt dyrt, men sjovt. Det skal de sætte klodser i rækkefølge osv.

Så er der Lego-hospitalet. Det er faktisk mere motorik man træner der (fin) 

Også er der self. Ramasjang app. Den er også fin.

Anmeld Citér

12. januar 2021

asphodel

Vi har blandt andet "Den sultne larve Aldrigmæt" ("My very hungry caterpillar") installeret. Min 4-årige datter blev smaskforelsket i larven første gang hun spillede det, så meget at vi blev nødt til at købe bamsen til hende.  Spillet er baseret på en bog af samme navn. Spillet er meget enkelt at gå til, og det er uden reklamer, men der er mulighed for at købe den fulde version.

Vi har også tidligere købt et, som hedder "Spil for små børn". Det er et slags puslespil, hvor man fx bygger en båd, og når man er færdig, så kan man lege med båden. Jeg mener at gratis-versionen er uden reklamer, men at man kan købe sig adgang til de andre puslespil. Spillet er rettet mod de lidt yngre, så jeg ved ikke om din datter vil synes det er for kedeligt. Min datter var meget glad for det længe, men spiller det ikke rigtig mere.

Så har vi også "Leg ABC Alfons Åberg". Vi har ikke købt den fulde version (endnu), men den giver god øvelse til at skrive bogstaver på tablet.

Min datter er også meget glad for DRs Ramasjang app, da der er rigtig mange forskellige spil, men man skal ikke være helt nybegynder, hvis man skal bevæge sig derind, da det ellers kan være lidt uoverskueligt. Min 4½-årige kan selv starte og downloade nye spil i Ramasjang-appen, så det kommer med lidt øvelse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.