Hey alle!
Fik lige lyst til at opdatere. I dag er jeg 11+3. Vi var til en tidlig scanning 7+0, og så det fineste hjerteblink. Ja vi fik sågar lov at høre det, hvor er det vildt man kan det så tidligt. Om en uge skal vi til NF.
Jeg er ikke så nervøs. Jeg har en mavefornemmelse af alt er godt. Jeg er ganske overbevist om der stadig er liv. Jeg har haft et rædselsfuldt første trimester med svær kvalme, madlede og opkast, dog ikke opkast mere end et par gange dagligt. Kastede op så sent som efter aftensmaden i dag. Jeg kan fysisk mærke min liv, moder, når jeg ligger på maven og trykker forsigtigt, måske fordelen ved det ikke er mit første rodeo. Og den seneste uge er jeg begyndt at få bækkensmerter i løbet af arbejdsdagen. Havde bækkenløsning de sidste to gange, og særligt sidste gang startede smerterne ret tidligt.
Selvfølgelig kan der ske en MA, hvor symptomerne fortsætter i noget tid, men med den type symptomer jeg har lige nu, er jeg ikke så nervøs for den del.
Tror jeg har nogenlunde vænnet mig til tanken, men der er stadig meget der rumsterer. Men det er nu lidt hyggeligt at lave et lille liv igen
her er lige et billede fra scanning 7+0
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér