Jeg er gravid, og det var IKKE planlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2021

Bb2015

Tillykke med graviditeten 

Jeg sidder netop med en sovende guldklump i armene, der kom til verden i december. En helt perfekt lille fyr og vi er SÅ heldige at kunne tilføje lillebror til familien og nu være en familie på 5, selvom det absolut IKKE var planen! Jeg var også i syv sind i starten og havde godt nok svært ved at se mig selv med 3 børn og samtidig smide jobmuligheder væk og pludselig mangle et værelse. Jeg troede ikke på at graviditeten ville ende i en fødsel, måske fordi det ikke var planlagt. Men ud kom han efter en hård graviditet og en lynfødsel og i dag (han er 3 uger), kunne det jo slet ikke være anderledes! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2021

Anonym trådstarter

Hey alle!

Fik lige lyst til at opdatere. I dag er jeg 11+3. Vi var til en tidlig scanning 7+0, og så det fineste hjerteblink. Ja vi fik sågar lov at høre det, hvor er det vildt man kan det så tidligt. Om en uge skal vi til NF.

Jeg er ikke så nervøs. Jeg har en mavefornemmelse af alt er godt. Jeg er ganske overbevist om der stadig er liv. Jeg har haft et rædselsfuldt første trimester med svær kvalme, madlede og opkast, dog ikke opkast mere end et par gange dagligt. Kastede op så sent som efter aftensmaden i dag. Jeg kan fysisk mærke min liv, moder, når jeg ligger på maven og trykker forsigtigt, måske fordelen ved det ikke er mit første rodeo. Og den seneste uge er jeg begyndt at få bækkensmerter i løbet af arbejdsdagen. Havde bækkenløsning de sidste to gange, og særligt sidste gang startede smerterne ret tidligt.

Selvfølgelig kan der ske en MA, hvor symptomerne fortsætter i noget tid, men med den type symptomer jeg har lige nu, er jeg ikke så nervøs for den del. 

Tror jeg har nogenlunde vænnet mig til tanken, men der er stadig meget der rumsterer. Men det er nu lidt hyggeligt at lave et lille liv igen her er lige et billede fra scanning 7+0 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. marts 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Det tror jeg også. Min mands mormor har lige ringet til ham, fordi hun var helt forvirret. Hun var faldet i søvn og havde drømt min mands mor kom til hende og fortalte, at hun skulle være oldemor igen. Min mands mor er død... 

Whaaaat? ����

Anmeld Citér

5. marts 2021

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Whaaaat? ����

I know!!! Og vi har altså ikke set min mands mormor eller faktisk talt med hende i et stykke tid så hun fx havde kunne fornemme det den vej. Det er såååå syret, og er ikke spirituel, men får mig til at tænke det her på en eller anden måde må være "meningen"

Anmeld Citér

6. marts 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

I know!!! Og vi har altså ikke set min mands mormor eller faktisk talt med hende i et stykke tid så hun fx havde kunne fornemme det den vej. Det er såååå syret, og er ikke spirituel, men får mig til at tænke det her på en eller anden måde må være "meningen"

Det ér det da 

jeg blev selv, meget uplanlagt, gravid for 4 år siden - med vores nummer 3. 
det er helt fantastisk med sådan en overraskelse til familien. 
hvornår har du termin? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.